Jump to content
Arkivverket

[#74731] Noen som ønsker oppslag i Oslo adressebok 1955?

Guest Carsten Schanche

Recommended Posts

Guest Rita Hole

Kan du finne Ingolf Hole. Kanskje hans mor Anna Marie Hole også ? En annen slektning Hans Hohle hadde en sølvarefabrikk i Oslo, død før 1955. Noen med navn Hohle ?Rita

Guest Carsten Schanche

RitaHohle, Helene, enkefru, Rosenb.g. 16Hohle, Henriette, frk. (Norske Melkefabr.) Rosenb.g.16Hohle, Inger, Theresesg.31cHohle, Ingolf A, konsulent, Kvernv.8, BjørnslettaHohle, Joh. (A/S Jaco) Fougtsg.34Hohle, Kaare, regnskapskontr. Fougtsg.34Hohle, Nils, dommerfullm. Majorstuvn.9Hohle, Per, journalist, Brekkesvingen 10, Korsvoll

Guest Bjørg Korsvoll

Hei CarstenDersom du får tid, kan du se om du finner noen med etternavn Staub? Jeg har Harda, Konrad og Tormod Staub.Vennlig hilsen Bjørg Korsvoll

Guest Carsten Schanche

Kathe ToveRustan, Arvid, overing. (Vannv.) Ullev.v.107dRustan, Birger, installatør (Tekstilforedling) Frysjav.32Rustan, Kirstine, frk. Åsav.27Rustan, Nils, fhv. verkst.form. Trudvangv.37Rustan, Ole, fhv. banemester, H.Hårfagresg.10bRustan Ole Chr., fhv. kontorsjef, Bestumv.40, BestumRustan, Simon, fullm. (Lysv.) Jac.Aallsg.51Rustan, Thor, ing. (A/S Proton), Bestumv.42

Guest Carsten Schanche

Johan ArthurHolthe, Anna, frk. Trondh.v.35sbHolthe, Anna, frk. Forstanderinne (Røde Kors) Svolderg.8cHolthe, Brynhild, frk. sykepl. (Trygdek.) Løvensk.g.4Norske sykepleiere 1960: Brynhild Augusta Holthe, pensj. sykepleierske, Løvenskioldsgate 4, Oslo. Født 8-12-1882 i Stavanger. Sykepleieutd.: Røde Kors sykepleieskole, Oslo 1907-1909. Off. godkj. sykepl.Praksis som sykepl.: Studiopph. i England 1 1/2 år, privatklinikk i London, hospital i Cardiff og London, samt privatpl. Finsal sykehus 6 mdr. Dr.Ourens klinikk, Trondheim 6 mdr. Privatpl. 2 år. Oversøster Marienlyst sykehus 3 år. Oslo Trygdekasse, fysikalsk avd. 28 år.

Guest Mette Fausko

Godt nyttår og takk så langt,Carsten. Nå lurer jeg på om du kan finne Edvard Hagbart Markeng,Laura Markeng,Bjørg Markeng,Edvind Arthur Sverre Markeng samt Astrid Karlstad el.Trondsen, Dagfinn Stensen og Solveig Carlsen. Ps.hvor kan man få tak i adresseboka? Mvh.Mette

Guest Carsten Schanche

MetteGodt nytt år!Finner bare Laura Markeng, frk. (Oslo Vaskeri) Holteg.23Thronsen, Astri, frk. Trondh.v.53 (Vet ikke om det er hun du søker)Det er 8 stk. Solveig KarlsenBiblioteket vil jeg tro. Den utgaven jeg har veier bortimot 5 kg!

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.