Gå til innhold
Arkivverket

[#74731] Noen som ønsker oppslag i Oslo adressebok 1955?


Gjest Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Tomter

Godt nytt år! Kan du se om der er oppført to kvinner med etternavn Brovold? Den ene heter Agnes, men hva heter hennes mor? Og hvor bor de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

EvaGodt nytt år til deg med.Agnes Brovold, frk. (Fellesmeieriet) Kampeng.22 1.etg.Anna Brovold, enkefru, samme adr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei Carsten.Godt nytt år.Kan du sjekke om Olaf Sigvard Pedersen, maskinist, og hans kone Johanne Gustava er oppført?mvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei Kirsti og godt år til deg også.Jeg finner ingen Olaf Pedersen som er maskinist, men en enkefru Johanne Pedersen i Briskebyv.70. Der bor også en gullsmed Joh. Norberg Pedersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Tusen takk Carsten.Det var de jeg var på jakt etter. Da er Olaf død før jeg har trodd. Og så fikk jeg Johan 'på kjøpet'.Dette var flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Jeg prøver igjen Carsten - Sigurd Thomas Halvorsen f. 1926. Finner du ham i 55 - ev. sammen med familie? Mvh Kathe T. Røed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Kan du finne noe om Thorleiv Agdestein g.m Magnhild Lindemann i Oslo. De hadde barna Magne, Tore og Synnøve. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Kathe ToveDet er veldig mange Sig. og Sigurd Halvorsen, men det er nevnt en Sig.Th.Haalvorsen, repar. (Knutsen & Bommen) Krebsg.15 2.etg. Samme adr. har arbeider Torbjørn Halvorsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Johan ArthurAgdestein, Håkon Tore, provisor (Rikshosp. Apotek) Nordahl Brunsg.6 3.etg.Agdestein, Torleiv, billedhogger, samme adr.Agdestein, Magnhild, malerinne, samme adr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Hei igjen.Jeg prøver meg på to familier til.Einar Kubberud og kone Oleif Johanne.Valdemar Larsen og kone Ester.Kan du finne noe om disse?mvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sissel Johnsen

Hei Carsten! Lurer på om du vet hva du har gitt deg ut på nå - hehe - vi er mange som er nysgjerrige nå har du merket. Jeg har funnet ut en del mer om Strandfamilien nå og spør derfor etter litt flere navn:Etternavn Strand:Henry TorgeirDagmar GundaLeif SverreEinar WilliamSverre YngvarGunnar Anker LorangErling KaareEtternavn Johansen:LauritzMary LagerthaLurer også på noen med etternavn Dahl:GudrunOscarLilly (ev Lully)ErlingHilsen Sissel Johnsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

KirstiEinar Kubberud, (Koop. Landsf. Tobakkf.) Sofienb.g.57b 1.etg. Ingen kone der.Waldemar Larsen, bestyrer, Sandakerv. 10c og på samme adr. Esther Aas Larsen, fru (Radiumhosp.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Jeg trenger opplysninger om Carl Stoud Platou og Sara Helene f. Kalleland og event. barn. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

SisselJa, ja noe skal man jo fordrive tida med.Strand, Henry T. sporv.kond. Seilduksg.2Strand, Dagmar, frk. Theresesg.11 2.etg. Der bor også enkefru Jensine Strand.Jeg finner ingen Lauritz og Mary Johansen på samme adr. og hvis du ikke har yrker på resten av folkene så er det veldig mange å velge mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camilla Manskow

Hei Carsten. Kan du se om du finner noen med etternavn Manskow? Er også interessert i Robsahm og Schjøttelvig.Mvh, Camilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ole Heggelund

Hei Carsten, ble oppmerksom på dette i dag. Godt nyttår forresten. Har du anledning til å finne alt om skuespiller Martin Gisti for meg?Vennlig hilsen Ole

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

CamillaManskow, Erik, disp. (A/S Bildeler) Observ.terr.10Manskow, Lilly, frk. (Emil Moestue) W.Egebergsg.7bManskow, Rolf, agentur, Tollbug.30, bor Hoff Terr.15, SkøyenRobsahm, Anne Marie, Mellumv.16, RøaRobsahm, Erl. ing. (Chr.Spgerverk) Dramm.v.102LRobsahm, Harda, frk. interiørarkitekt, Grensen 3, bor Niels Juelsg.22Robsahm, Ingrid Harbitz, fru, Gabelsg.19Robsahm, Johan Harbitz, fenrik, samme adr.Robsahm, Lars, firma Otto Robsahm & Co. Frognerseterv.3cRobsahm, Sofie, Melumv.16, RøaRobsahm, Aagot, enkefru, G.Vigelandsv.3bRobsahm, Aase T, Gabelsg.19Shiøttelvig, Randi, frk. (Lars Espeland) solv.12, Bekkelagsh.Schjøttelvig, Else, fru, (Skotøis. 'Corona') Vardøg.3Schjøttelvig, Ingeborg, frk., Schwachsg.1Schjøttelvig, Leif, sjåfør, (Schøyens Bilcentr.) Vardøg.3Schjøttelvig, Ott, revisor, Kollev.6b, BekkelagetSchjøttelvig, Ragnar, linjeass. (Fearnley & Eger) Vei 3677 nr.9a, LambertseterSchjøttelvig, Rolf, sekr. (Politiets hittegodsk.) Kirkev.106a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

OleDu finner mye om han på nettet ser jeg.Gisti, Martin, skuespiller, Josefinesg.1Gisti, Berta Westby, fru, tanntekn.lab., Lille Grensen 2b, bor Josefinesg.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.