Gå til innhold
Arkivverket

[#74731] Noen som ønsker oppslag i Oslo adressebok 1955?


Gjest Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Gjest Anita Bjørtuft

Hei Carsten! Jeg søker Axel, Magnus, Halfdan og Olga Konstance Ruud i Oslo. Kan du hjelpe meg med det?Sigurd Lindstrøm også.På forhånd takk Hilsen Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

AnitaNoen av disse kanskje?Ruud, Aksel, mek. (Akers mek.v) Behrensg.6Ruud, Aksel A., arb. (Akers mek.V.) Pilestr.18Ruud, Aksel R., drosjeeier, Kr.Augustg.13Ruud, Axel, arb. (Elektr. Bureau) Welh.g.5Ruud, Magnus, filer, (E.Sunde & Co.) Westye Egebergsg.2Ruud, Magnus, pensjonist, Sannerg.7Ruud, Magnus H., pensjonist, Åkeb.v 38Ruud, Olga, enkefru, Akersg.65BRuud, Olga, fru, (Narvesen) Stovnerv.55, HøybråtenRuud, Olga, frk., C.Michelsensg.29Ruud, Olga, frk. (Albert Pelly) Bygdøy alle' 9Ingen Halfdan Ruud eller Sigurd Lindstrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Beck-Andersen

Hei Carsten! Søker Inga Sofie Brekke, evt hennes halvbrødre Morten, Emil, Arthur, Fred. Brødrene i FT 1900 i Kristiania som barn. Inga f.1881. Har spurt etter Inga i tema 61949 tidligere. På forhånd, takk! mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

GeirBrekke, Inga, enkefru, Lovisenlund 12, BygdøyBrekke, Arthur, firma Brekke & Sønner, Oberst Rodesv.19Brekke, Emil, firma Brekke & Sønner, Ringshusv. 35Brekke, Morten, firma Brekke & Sønner, Oberst Rodesv. 88Brekke, Fred., kolonialforr., Ringhusv.35, Nordstrandsh.Brekke & Sønner (Morten, Emil og Arthur Brekke) 1905, Mek. verksted, Slåmotgng. 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anita Bjørtuft

Hei igjen!Er det mulig å få de opplysningene på mail eller privat notat, hvis det ikke er mye arbeid? Email: abjort(alfakrøll)broadpark.noPå forhånd takk! Fantastisk jobb du gjør.Mvh Anita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

MariannIngen Hjalmar, men A.Løkaas, Stensg.47 og Edith Vang Løkaas, frk. (Adamstuen sykehjem), Nedre Ullevål 9, Ullev. hageby. Finner en Hjalmar Løkås på gravminner f.1908 i Bodø og død 1970 i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariann Stokken

Tusen takk for svar :-) Ja, eg kjenner til at er begravd i Oslo, berre lurte på om han var flytta til Oslo i 1950 åra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tore Hansen

Hei igjen Carsten,finner du noen med etternavn Reinskou??Kan du sende evnt opplysninger til e-mail Tore@stamtavlen.nomvh Tore Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Carsten,Takk for tilbudet. Eg skulle gjerne ha visst navna på dei som er regisret med Hersvik som etternavn - om dei var oppført i 1955.MVH Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Hei GisleDet er bare en i adresseboka: Einar Hersvik, vaktmann, Myrerv.30, Kjelsås.Så kan jeg tilføye 2 stk. fra Statskalenderen for 1957:Telegrafverket under Bjørgvin distrikt, Bergen. Hersvig, Marta, født 1900, ansatt 1953 (avdelingssjef 3 ved stasjonen).Tollvesenet, Stavanger tolldistrikt, tollkontrollører. Hersvik, Kristoffer, f. 1918, ansatt 1955.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut H Nebell

Hallo CarstenTakker for tilbudet.Finner du Johann Sparby med familie i katalogen?Og gjerne resten av familien samt adresse.Hilsen Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.