Gå til innhold
Arkivverket

Brukernes eget forum 1 år

Reidar Oddløkken
 Del

Recommended Posts

Grunnen er rett og slett savnet av den gamle strukturen med fylkesinndeling. Som det nå er blir man jo avhengig av å logge inn minst en gang om dagen om det ikke skal bli uhorvelig mye rulling for å finne det som interesserer og hører til "rett" område.

Muligheten for fylkesinndeling i det gamle forumet var fin, men det fungerte bare så lenge folk husket å føre på fylke, i motsatt fall ville emnet bli stående på "Generelt". En annen ting var at inndelingen først ble innført etter flere år, slik at alle gamle innlegg som dreide seg om et konkret fylke, likevel fortsatt ble stående som "Generelt". I dette forumet kan man til gjengjeld søke etter fylkesnavn eller kommuner. Det er kanskje litt tungvint, og navnet kan vel fortsatt ikke være på under 4 bokstaver, men burde i prinsippet kunne fange opp det meste, noe det gamle forumet ikke kunne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Topp bidragsytere i dette emnet

• Svein Arnolf Bjørndal

4

• Torbjørn Igelkjøn

5

• Reidar Oddløkken

6

• Olaf Larsen

7

jer er en sur grinebiter på 76 - har fått mye hjelp på dette forumet.

men finner meg ikkje til rette som i det forrige.

eks

der sto trådene nummert stort sett på ei linje - og hvis du ville inn å se den og den tråden - enkelt - lettvint

her i det nye er det bra med innlegg - men er det et mye mindre antall aktive her ???

Videre kjenner jeg flere av mine kamerater som ikke har greid eller giddet å aktivere seg.

MEN FORUMET FUNGERER EGENTLIG GREIT NOK FOR MEG - TAKKNEMLIG FOR AT DET FINNES.

*** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i det nye er det bra med innlegg - men er det et mye mindre antall aktive her ???

Ja, det er nok færre aktive nå. Men det går seg sikkert til etter hvert. Det gamle forumet var ikke så veldig spennende til å begynne med det, heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. -- Hvorfor i "himmelens navn" må det være så komplisert å bli medlem i dette nye forumet ? - Likeså; Å komme seg inn igjen, dersom man av en eller anne grunn faller ut ? - Jeg falt altså ut av en eller annen grunn og har nu nesten slitt av meg både hår og bart i strevet med å bli akseptert som verdig bruker. -Det er sikkert lant flere enn meg som ikke er "nerd" og i strevet med å bli akseptert, bare gir opp. --

Vel, nu har jeg "blåst ut". - M.v.h. Alv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor mi hadde lese eit intervju i avisa der det stod noko slikt som: "Om noko går bra, så er det noko anna som går til helvete!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Nettopp ! Og siden omtrent på dagen da ovenstående innlegg ble skrevet, gikk det nettopp dit,

i og med at 'Mine innlegg' i emner som ble 'abonnert' på før ca. 15 februar 2011 ikke virker lenger ...

En stygg ripe i lakken for det fra før av 'ikke så velrenomerte' 'Brukernes eget forum' ...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Etter eit år i dette 'nye fora' så funkar det som i det gamle for min del!

Men eg har merka meg at ein del brukarar har brukt dette 'nye fora' til mykje unødvendige diskusjonar om ting som ikkje høver i dette fora.

Med andre ord, det har vore mykje syting og klaging?

Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider