Gå til innhold
Arkivverket

Clemmet Nilsson Sjøthun (1631-1710) og huslyden hans i Hafslo, Årdal og Bergen? - ei påskenøtt av dimensjonar!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Her kjem ei påskenøtt av "dimensjonar":

 

Denne huslyden har delvis vore drøfta før (http://forum.arkivverket.no/topic/173672-hermund-thomassen-f-ca-1685-fra-aardal/), men eg ønskjer i dag å fokusera heilt konkret på borni etter Clemmet Nilsson, og kanskje er det nokon som kan bidra med fleiore detaljar, særleg frå Årdal og Bergen?

 

Eg syner straks til innlegg #4 der manuskritet mitt er attgjeve!

 

Eg ville setja svært stor pris på kvar einaste vesle detalj som dukkar opp, og ønskjer alle ein riktig god og spennande Påskehelg!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

c. Johannes Thomasson, døypt i Årdal 31.7.1721, d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hans? – truleg Bergen etter 1763!)

 

     Johannes gifte seg

 

     ##### (dato og stad for vigsli hans?)

 

     med ei Bertha Andersdotter

 

     ##### (opphavet og fødsli hennar?)

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hennar?)

 

     Johannes var blokkedreiar, og han og Bertha budde nok i Bergen levbetidi ut.  Dei fekk fem born i lag.

 

     ##### (sjekka at eg har fått med meg alle?

            * Maren, døypt NK, Bergen 13.1.1750

            * Lars, døypt NK, Bergen 23.1.1754

            * Martha, døypt NK, Bergen 26.9.1756

            * Thomas, døypt NK, Bergen 18.4.1760

            * Anders, døypt NK, Bergen 6.3.1763)

 
Jeg ser at Johannes og Berthe bodde i Strudshavn da datteren Maren ble døpt i NK i 1750:
 
 
Jeg har forsøkt å se om fadderne på de fem barna kan gi noen pekepinn mht Berthe Andersdatter:
 
Maren, 1750 - blant fadderne er Ole Andersen og Ane Margrethe Andersdatter og Ole Thomassen (Tommisen): 
 
Lars, 1754 - blant fadderne er Ole Andersen, Stephen Andersen og Mons Andersen:
 
 
Marthe, 1756 - blant fadderne er Borni Andersdatter, Elen Andersdatter, Mons Andersen og Stephen Andersen. Mors navn skrives Birthe Andersdatter. Det er også en Marthe Jensdatter blant fadderne: 
 
Thomas, 1760
 
Anders, 1763 - én av fadderne heter Ole Andersen
 
Da Mons Andersens sønn Simen ble døpt i Nykirken i 1756, er både Ole Andersen og Stephen Andersen og Birte Andersdatter blant fadderne:
 
 
 
En Ole Andersen har en sønn Ole til dåpen i Nykirken i 1753 og blant fadderne er en Ane Margrete Andersdatter Vefle? (det står spmtegn etter Vefle):
 
Bergen fylke, Nykirken, Ministerialbok nr. A 3 (1717-1764), Fødte og døpte 1753, side 252. 
 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å børja med, kem er Clemet Eriksen som døyr i Årdal 1720, 80 år gamal? Ein skulle mest tru at han hadde ein son Erik.

 

Kan det vere fort å blanda barn av Clemet Nilssen og Clemet Eriksen, eller har du kontroll over ungane til Clemet Nilssen? Eg berre spør.

 

Eg veit ikkje kor mange timar eg har brukt på desse 'Clemet folki'

 

Mvh. Terje

Endret av Terje Hagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Terje for spennande og utfordrande innlegg!

 

Til Grethe:  Det ser ut til at Bertha Andersdotter må ha opphavet sitt i eller nær Bergen, for nokon av dei fadrane som du har finne, må jo vera søsken av Bertha!  Men nett kven var ho?  Vefle peiker tydeleg på Haus, men der finn eg ikkje nokon som høver..., i alle fall ikkje hjå FamilySearch.  Elles er jo ogso Borni eit namn som vert nytta i same område...  Ogso Anna Margrethe, men ikkje på Vefle!

 

Til Terje:  Då eg skreiv opningsinnlegget mitt, var eg ikkje merksam på Clemmet ERIKSON som døydde i Årdal i 1720, 80 år gamal.  Eg er samd med deg i at han BØR vera far til Erik Clemmetson, MEN ser me på skiftet etter Guri Eriksdotter på Bremborg under Eldegard frå 1742, går det heilt tydeleg fram at Erik, Thomas og OLE var brør, og fleire søsken var dei ikkje.  Thomas og Erik var båe unge drengar i Årdal i 1701, medan Ole budde i lag med faren Clemmet NILSSON i Solvornstrondi under Sjøtun i Hafslo!  Ikkje lenge etter flytte ogso Ole til Årdal, og tydeleg er ogso far deira flytt dit!  Ifølgje FT1701 vår både Thomas og Erik fødde i Årdal, so den einaste logiske forklaringi eg finn på dette, er at far deira, anten han heitte Erikson eller Nilsson, må ha butt i Årdal på 1680-talet, FØR han busette seg i Solvorn.  Når det gjeld farsnamnet, kan me vel ikkje vera so sikre på korkje det eine eller det andre, men NILSSON oppgav han sjølv i 1701, medan ERIKSON vart oppgjeve av ein av sønene i 1720.  Eg har valt å skriva Nilsson...

 

Eg har elles jobba ein del med denne huslyden i ettermiddag, og er har finne vigslene til både Ole og Johannes.  Eg har òg finne dødsfallet til kona hans Ole, Hille Kirstine Lodvigsdotter, samstundes som eg har oppdaga at Bertha Andersdotter, enkja etter Johannes Thomassen, gifte seg att med ein parykkmaker Jørgen Østensen, for so å forsvinna heilt frå Bergen!  Elles vantar døypte i Domkyrkja mellom 1750 og 1758, so me manglar nok fleire born etter Ole og Hille...!

 

Utfordringane står med andre ord i kø i denne "påskenøtta"!

 

Eg legg her ut ein versjon av manuskriptet som sist er oppdatert i dag påskedagsmorgon:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Clemmet Nilsson Sjøthun, som me ikkje kjenner opphavet til, var f. kring 1635 og er kan henda same Clemmet som først på 1660-talet dreiv ein parsell av Myklemyr øvre i Jostedalen (bnr. 4, a), men han må òg ha butt lengre tid i Årdal før han kring 1690 kom som husmann til Solvorn.  Her budde han visstnok fram til kring 1705.

Clemmet Nilsson ser ut til å vera flytt attende til Årdal kring 1705, og me trur han er identisk med ein Clemmet Erikson som vart gravlagd i Årdal 1.4.1720.

Clemmet var visstnok gift to gongar, men ingen av konene hans kjenner me namnet på.  Derimot ser det ut til at han minst hadde fire søner, ein frå første ekteskapet og tre frå det andre:

 1. Lars Clemmetson (1658-1700), vart husmann på Stølen under Marheim.

 2. Thomas Clemmetson, f. i Årdal kring 1685,

Thomas Clemmetson budde i 1701 som tenestedreng på Øvstetun i Årdal og gifte seg i Årdal 22.10.1713 med ei Mari Christensdotter

 

##### (dotterdotter av Ole Skuleson Bagge, Urnes – foreldri var Christen ”Soue” og Gro Olsdotter – kvar i Årdal(?) budde Christen og Gro?)

 

##### (lagnaden deira? – budde Jevnaker 1715, Hæreid 1721 – Thomas levde framleis i 1742! – Mari d. før 1762!)

 

Dei fekk tre born i lag:

a. Ole Thomasson, døypt i Årdal 11.12.1713, vart visstnok gravlagd som smed frå Domkyrkja i Bergen 29.5.1770.  Ole gifte seg i Bergen 25.8.1743 med ei Hille Kirstine Lodvigsdotter

 

     ##### (opphavet og fødsli hennar?)

 

     Ho vart gravlagd i Bergen 12.3.1764.  Ole var smed og er nemnd både grovsmed, slottssmed og artillerismed, og han og Hille budde i Stokkebæksmuget i Bergen.  Dei fekk fire born i lag.

 

     ##### (sjekka at eg har fått med meg alle? - NB: Eg treng ikkje detaljar om desse borni - berre det samla talet!

            * Thomas, døypt DK, Bergen 15.3.1744

            * Abelone, døypt DK, Bergen 2.3.1746

            * Johanne Marie, døypt DK, Bergen 12.5.1748

            * Thomas, døypt DK, Bergen 20.2.1750

            * ei dotter gravlagd 28.8.1749, alder 5! år - usikkert om ho høyrer til her! 

            dei må ha hatt fleire born! – døypte i DK manglar 1750-1758!

            * NN artillerismeds søn, gravl. 7.1.1758 St. J – 3 år gammel!)

 

b. Guri Thomasdotter (1715-1770), vart gift med husmann Ingebrigt Hansson i Bakken under Urnes i Hafslo (1710-1800) (s.d.).

 

     ##### (døypt som Guro på Jevnaker i Årdal 21.8.1715!)

 

c. Johannes Thomasson, døypt i Årdal 31.7.1721, vart gravlagd frå Tyskesmuget i Bergen 22.9.1768.  Han gifte seg i Nykyrkja i Bergen 27.9.1749 med ei Bertha Andersdotter

 

     ##### (opphavet og fødsli hennar?)

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – ei I. Thomassens enkje Bertha gravlagd 21.10.1811, 81 år)

 

     Johannes var blokkedreiar, og han og Bertha budde i Tyskesmuget i Bergen.  Bertha vart som enkje attgift i Nykyrkja i Bergen 5.2.1769 med Jørgen Østenson, truleg frå Bergen.  Han vart i so fall døypt i Bergen 12.8.1742 og d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hans? – e. 1773)

 

     Jørgen var parykkmakarsvein, og han og Bertha budde òg i Bergen. 

 

     ##### (sjekka om dette stemmer? – finn ikkje dødsfalli deira!!)

 

     Bertha fekk i alt fem born, som alle var frå første ekteskapet med Johannes Thomassen.

 

     ##### (borni:

            * Maren, døypt NK, Bergen 13.1.1750, gravlagd 30.4.1751

            * Lars, døypt NK, Bergen 23.1.1754

            * Martha, døypt NK, Bergen 26.9.1756 – konf NK 1773 – ”hjå faren Jørgen Østensen”

            * Thomas, døypt NK, Bergen 18.4.1760

            * Anders, døypt NK, Bergen 6.3.1763)

 

 3. Erik Clemmetson, fødd i Årdal kring 1687,

Erik Clemmetson budde i 1701 som tenestedreng på Nundal i Årdal og gifte seg første gongen i Årdal 22.11.1711 med ei Gro Pedersdotter

 

##### (opphavet hennar og foreldri hennar? – søsken nemnde 1742:

       * Erik Pederson, avliden, dotter Guro Eriksdotter

       * Lars Pederson i Bergen

       * Johannes Pederson, avliden, born Erik og Guro, båe umyndige!)

 

##### (lagnaden hennar? – d. før 1719!)

 

Erik gifte seg so att i Årdal 30.5.1719 med ei Britha Knutsdotter

 

##### (opphavet hennar og foreldri hennar? – f. kring 1690?)

 

Erik Clemmetson busette seg som husmann i Hola under Hovland i Årdal der han vart gravlagd

 

##### (gravferdsdato? – skifte 15.4.1741)

 

Britha d. visstnok i Hola 5.1.1760. 

 

##### (sjekka at det er ho?)

 

Erik fekk to born, som båe var frå første ekteskapoet:

 

##### (sjekka at dette stemmer? – einaste attlevande barnet i 1741 var Guri!)

 

a. Clemmet Erikson, døypt i Årdal 9.12.1713, vart gravlagd i Årdal 17.6.1714.

b. Guri Eriksdotter, døypt i Årdal 14.9.1715, vart gravlagd frå Bremborg under Eldegard i Årdal

 

     ##### (dato? – skifte 18.4.1742)

 

     Guri gifte seg i Årdal 3.12.1741 med Ole Johnson

 

     ##### (oppl. om han? – kan det vera han som døyr i Årdal 29.5.1754, 88 år?)

 

     Ole og Guri var plassfolk på Bremborg under Eldegard i Årdal, men fekk ikkje born i lag.

 4. Ole Clemmetson, f. kring 1691,

Ole Clemmetson flytte òg til Årdal der han 21.5.1716 gift seg med ei Britha Johnsdotter

 

##### (opphavet hennar og foreldri hennar? – Nundal?)

 

Men hausten 1717 vart Ole utkommandert som soldat til ”store nordiske”.  Han skal ha desertert, men d. 26.2.1718, uvisst kvar. 

 

##### (lagnaden til Britha Johnsdotter? – kan henda attgift i Årdal 8.8.1723 med Erik Pederson?)

 

Ole og Britha fekk ei dotter i lag:

a. Ingeborg Olsdotter, døpt i Årdal 24.8.1716,

 

     ##### (var 1742 ugift tenestejente i Lærdal – lagnaden hennar? – kanskje ei av desse:

            * Ingeborg Olsdotter, gift Lærdal 1.12.1743 med husmann Anders Andersson

            * Ingeborg Olsdotter, gift Lærdal 14.10.1745 med Anders Johnson?)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg vil forresten leggja inn spørsmål i Arkivforum om eit par skifte.  Er me heldige, får me der fleire detaljar!

 

Eg takkar nok ein gong for alle gode tips som kan fylla dei hòli som framleis finst!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

c. Johannes Thomasson, døypt i Årdal 31.7.1721, d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hans? – e. 1763/før 1769!)

????

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=12&filnamn=bedo1668&gardpostnr=50552&merk=50552#ovre

 

Bergen fylke, Nykirken, Ministerialbok nr. A 10 (1759-1775), Døde og begravede 1769-1770, side 9. 
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8722&idx_id=8722&uid=ny&idx_side=-10
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070416620285.jpg

 

 

Her er skiftet etter Johannes Thomassen - enken er Berthe Andersdatter. Jeg ser at Jørgen Østensen er nevnt i skiftet. 

 

Kildeinformasjon: Bergen fylke, Bergen by, Skifteprotokoll C 5b , 1760-1772, oppb: Statsarkivet i Bergen.

Merknader: Register på Statsarkivet i Bergens lesesal.

Permanent sidelenke: http://arkivverket.no/URN:sk_read/24004/179/

Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-sk20081111660183.jpg

 

 

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I eit skifte på Hauge i Lærdal er ein Tomas Clemetsen Årdal nemd, då er han gift 'med' var ei Gro Olsd. syster av avlidne og som er død i dette skifte.

Skifte vart helden den 12. mars 1740. Dette er omtrent på same tida som skiftet i Bremborg under Eldergard.

 

Kan det vere snakk om to forskjellige Tomas Clemetsen? På same tida?

Endret av Terje Hagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

a. Ole Thomasson, døypt i Årdal 11.12.1713, vart visstnok gravlagd som smed frå Domkyrkja i Bergen 29.5.1770.  Ole gifte seg i Bergen 25.8.1743 med ei Hille Kirstine Lodvigsdotter


 


     ##### (opphavet og fødsli hennar?)


 


     Ho vart gravlagd i Bergen 12.3.1764.  Ole var smed og er nemnd både grovsmed, slottssmed og artillerismed, og han og Hille budde i Stokkebæksmuget i Bergen.  Dei fekk fire born i lag.


 


     ##### (sjekka at eg har fått med meg alle?


            * Thomas, døypt DK, Bergen 15.3.1744


            * Abelone, døypt DK, Bergen 2.3.1746


 


Jeg lurer på om dette er Abelone som har sønnen Henrich Christian til dåpen i DK i 1771. Det står "avlet uden for Egteskab". Far er Christian Heyden og blant fadderne finner jeg Hans Henrich Lind og Thomas Olsen


 


http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=85&filnamn=dp12011719dk&gardpostnr=8077&personpostnr=65870&merk=65870#ovre


 


            * Johanne Marie, døypt DK, Bergen 12.5.1748


 


Kan det være Johanne Marie som gifter seg i DK 1770 med Hans Henrich Lind??


http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=65&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=3848&merk=3848#ovre


 


Det kan nok stemme, for i 1769 har det samme paret (trolovet) datteren Helle Christine til dåpen i DK. Blant fadderne er Abelone Olsdatter og Ole Thomassen


 


http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=72&filnamn=dp12011719dk&gardpostnr=7774&personpostnr=63448&merk=63448#ovre


 


Ole Thomasen, døpt 1771, DK. Blant fadderne er Thomas Olsen:


http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=73&filnamn=dp12011719dk&gardpostnr=7987&personpostnr=65152&merk=65152#ovre


 


Christence Marie, 1774


http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=75&filnamn=dp12011719dk&gardpostnr=8402&personpostnr=68468&merk=68468#ovre


 


Johan Christian, 1775


http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=76&filnamn=dp12011719dk&gardpostnr=8634&personpostnr=70327&merk=70327#ovre


 


Johan Christian, 1776


http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=77&filnamn=dp12011719dk&gardpostnr=8734&personpostnr=71127&merk=71127#ovre


 


Giertrud Marie, 1779


http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=77&filnamn=dp12011719dk&gardpostnr=9019&personpostnr=73408&merk=73408#ovre


 


Det kan være flere barn (disse barna er funnet gamle DA, døpte m/faddere i DK til og med 1780)


 


            * Thomas, døypt DK, Bergen 20.2.1750


 


Det er vel ham jeg har funnet som fadder to ganger i 1771. 


 


            * ei dotter gravlagd 28.8.1749, alder 5! År


            dei må ha hatt fleire born! – døypte i DK manglar 1750-1758!


            * NN artillerismeds søn, gravl. 7.1.1758 St. J – 3 år gammel!)


Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Terje for spennande og utfordrande innlegg!

 

 

 

Til Terje:  Då eg skreiv opningsinnlegget mitt, var eg ikkje merksam på Clemmet ERIKSON som døydde i Årdal i 1720, 80 år gamal.  Eg er samd med deg i at han BØR vera far til Erik Clemmetson, 

 

 

Det var ikkje mi meiningen at Clemet Eriksen er far til 'din' Erik, men at Clemet Eriksen som naturleg skulle døypa ein son for Erik.

Endret av Terje Hagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj Grete, Dette var i 2006:)

 

Elles er eg nøydd til å lika dine innlegg i denne saki:)

Endret av Terje Hagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I eit skifte på Hauge i Lærdal er ein Tomas Clemetsen Årdal nemd, då er han gift 'med' var ei Gro Olsd. syster av avlidne og som er død i dette skifte.

Skifte vart helden den 12. mars 1740. Dette er omtrent på same tida som skiftet i Bremborg under Eldergard.

 

Kan det vere snakk om to forskjellige Tomas Clemetsen? På same tida?

 

Namn arvtakar: Karie, Olsdtr 

Gard: Hauge, nr.:1

Husmannsplass:  

Yrke: Dannekone

Skipreide: Lærdal

Protokoll/side: 5a-183b

Datering: 1735-1741

Dato: 12.3.1740 Eiga: 9 Dalar, 1 ort, 8 skilling

Gjeld: 9 Dalar, 1 ort, 8 skilling

Netto: 0 Dalar, 0 ort, 0 skilling

 

Merknad:   Personar i skiftet :

(1) Marie Siursdatter Søsterdatter

(2) Tommes Clemmersen Aardahl Gift med Groe

(3) Marita Olsdatter Søster

(4) Gunilde Olsdatter Søster

(5) Boets gjeld Kreditor

(6) Tosten Einersen Amble Gift med Margrete

(7) Isach Andersen Haugen Gift med Gunilde

(8) Hans Grov Solveren Søstersøn

(9) Knud Olsen Fodnes Bror

(10) Groe Olsdatter Død Søster

(11) Margrete Siursdatter Søsterdatter

(12) Inga Olsdatter Død Søster

(13) Knud Scheisvold Guldbrandsdalen Gift med Marita

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe og Terje for fleire nye spennande innlegg!

 

Eg er imponert!  Du Grete har finne både dødsfallet til Johannes og skiftet hans,  Då får me ei stadfesting av borni hans!  Men kvar er det vorte av Bertha og andre mannen Jørgen Østenson?  Det er framleis eit stort mysterium!

 

Ole Thomassen sine born ser ut til å ha vorte buande i Bergen, og huslyden hans er so nokolunde "komplett", men kven var kona Hille Kirstine Lodvigsdotter?  Og kor mange born fekk dei i alt?

 

Elles er denne Thomas Clemmentson den same som er nemnd i skiftet frå 1740 etter svigerinna Kari Olsdotter.  Det som står att når det gjeld Thomas og Gro, er å finna ut nøyaktig kvar i Årdal dei budde og kva tid dei døydde?  Let det seg gjera finna ut?

 

Eg har oppdatert manuskriptet i innlegg #4 med dei nye funni og takkar nok ein gong for alle nye tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 2. Thomas Clemmetson, f. i Årdal kring 1685,

Thomas Clemmetson budde i 1701 som tenestedreng på Øvstetun i Årdal og gifte seg i Årdal 22.10.1713 med ei Mari Christensdotter

 

 

 

 

Lars, eg er litt forvirra eller tek eg feil, var Tomas gift to gonger? Fyrst med Mari og seinare Gro?

 

Eg har berre, under Hæreid. Då er han kalt: Tomas Klemetson ’paa Hærey’ Dette liknar på Laberg.

Endret av Terje Hagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er forvirringen min total? Etter å lese mitt innlegg frå 2006.

 

Fekk dette svaret  den gongen.

 

sitat:

 

En liten korrigering: Tomas Clemetsens kone het Marie Sjursdatter. Skiftet etter Kari Olsdtr. Hauge i Lærdal 12.3.1740 oppgir følgende arvinger (søsken):1. Knut Olsen Fodnes2. Gro Olsdtr. død og etterlater a)Marie Sjursdtr. gift med Tomas Clemetsen i Årdal b)Margrete Sjursdtr. gift med Tosten Einersen i Amble3. Marita Olsdtr. gift med Knut Scheisvold i Gudbrandsdalen4. Gunhild Olsdtr. gift med Isak Andersen i Haugen5. Inger Olsdtr. død og etterlater sønnen Hans Grov boende i Solvorn. 

 

Sitat slutt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Terje for nytt innlegg!

 

Eg var nok litt "kjapp i svingen"; det byrjar verta seint på kvelden!

 

Det som står i skiftet etter Kari Olsdotter frå 1740 (http://arkivverket.no/URN:sk_read/24136/182/) er m.a. dette:

 

Søsteri Gro Olsdotter, avlidi før 1740, let etter seg to døtrer:

 

* Marie Sjursdotter, gift med Thomas Clemmetson "boende i Aardal"

 

* Margrethe Sjursdotter, gift med Torsten Einerson "i Amble"

 

Her har det snike seg inn ein feil, for i eit anna skifte, eg trur det var skiftet etter hi søsteri Martha Olsdotter Skjesvold i Vågå frå 1762, heiter det at Gro Olsdotter hadde vore gift to gonger, første gongen med Christen "Soue i Sogn" og sidan med Sjur "Flammer i Sogn".  Då var døtrene hennar:

 

* Marie Christensdotter, avlidi før 1762, men etterlet tre born (med Thomas Clemmetson), Ole, Johannes og Guri.

 

* Margrethe Sjursdotter, gift med Torsten Einerson "i Sandviken i Bergen".

 

Thomas Clemmetson var altso berre gift EIN GONG, med Marie Christensdotter!

 

So spørsmåli om bustad gjeld:

 

** Kvar i Årdal budde Thomas Clemmetson og kona Marie Christensdotter?

 

** Kvar budde Gro Olsdotter med dei to ektemakane sine, Christen "Soue" og Sjur "Flammer"?

 

Eg har søkt i Luster etter Christen og Sjur (Søvde og Fladhammer er nabogardar i Dalesokni i Luster!), men eg finn INGEN der som høver!  Kan dei òg ha butt i Årdal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var godt å høyre, når du kan mele opp mot kvarandre to forskjellige skifter.

 

No helde eg på å mista tråden? Det byrjar å bli seint!

 

Dette her har eg frå 2006:

 

                - Gro Olsd. ( - før 1740)

                  g.  Sjur ( - )

                              

                   - Marie Sjursd. ( - )

                     g. Tomas Clemetson Årdal (1685- )[TH1] 

                     → Årdal, under Hæreid.

 [TH1]

Tenar i Øvstetun Tellingen 1701

 

 

I KB 1713 er ein Tomas Clementson gift med Mari Kristensdatter?

Lars, eg har tru på at du har den store oversikten!

Endret av Terje Hagen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et mysterium det med Jørgen og Berthe. Jeg har forsøkt å se om jeg kan finne noe om barna til Berthe fra første ekteskap. Du får se bort fra dette, Lars, hvis du allerede har sjekket dette ut av saken:

 

En matros Thomas Johannesen blir gift 2 ganger i Korskirken med få års mellomrom:

 

1782 (trolovet 1781) - første kone: Kirstine Axelsdatter:

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=51&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=10714&merk=10714#ovre

 

Bergen fylke, Korskirken, Forlovererklæringer nr. II.5.1 (1776-1816), Lysninger 1781, side 38. 
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4578&idx_id=4578&uid=ny&idx_side=-45
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060622070462.jpg

 

1784 - kone nr. 2 Helvig Johanne Stephensdatter

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=51&filnamn=vigd1663_1&gardpostnr=10714&merk=10714#ovre

 

I 1801 finner jeg Helvig Johanne med ektemann og sønn Stephen, 11 år, bosatt i Bergen:

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01058390012080

 

Ektemannen står i folketellingen som Thomas Thomasen, født (beregnet) 1761 og han er kornmåler:

http://digitalarkivet.arkivverket.no/ft/person/pf01058390012079

 

Sønnen Steffen ble døpt i Domkirken, faren Thomas Johannesen er "Undermæter":

 

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=56&filnamn=dp12011668&gardpostnr=28827&personpostnr=84725&merk=84725#ovre

 

Bergen fylke, Domkirken, Ministerialbok nr. A 4 (1763-1820), Fødte og døpte 1790, side 8-9. 
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8636&idx_id=8636&uid=ny&idx_side=-18
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070306650571.jpg

 

Ser også at de har en sønn Stephan Gotsche til dåpen i DK i 1785:

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=63&filnamn=dp12011668&gardpostnr=27891&personpostnr=81920&merk=81920#ovre

 

Kanskje denne sønnen som dør her:

http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=78&filnamn=bedo1668&gardpostnr=16978&merk=16978#ovre

 

Jeg aner jo ikke om denne Thomas er sønnen til Johannes og Berthe...!

Endret av Grethe Flood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for spennande innlegg!

 

Denne Thomas Johannessen MÅ vera son av Johannes Thomassen og Bertha Andersdotter!  Dette går fram av Undersøkjingskommisjonen 1804 der det vert opplyst at Thomas var fødd i Nykyrkjesokni (http://gda.arkivverket.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=9&filnamn=berg1804&gardpostnr=3610&merk=3610#ovre)!  Det står òg at han døydde i 1804!

 

"Vår" Thomas Johannessen er den EINASTE Thomas fødd i Nykyrkjesokni som høver til denne personen!

 

Men diverre hjelper ikkje dette oss nokon veg når det gjeld å finna lagnaden til mori Bertha Andersdotter og stefaren Jørgen Østensen...

 

Alle nye tips er framleis hjarteleg velkomne!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hjalp ikke stort å finne Thomas og kona Helvig. Jeg tenkte kanskje mor og/eller stefar til Thomas kunne dukke opp som faddere.... Dette er vel forresten begravelsen til Helvig i 1808:

 

http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/gr/hending/hg00000000372585

 

Bergen fylke, Domkirken, Ministerialbok nr. A 9 (1776-1821), Døde og begravede 1808, side 148-149 - nederst v side:
Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8639&idx_id=8639&uid=ny&idx_side=-79
Permanent bildelenke: http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070306660435.jpg

 

Og her er vel dødsfallet til Thomas Johannesen:

http://digitalarkivet.arkivverket.no/kb/gr/hending/hg00000000371818

 

Av undersøkelseskommisjonen kan det se ut som sønnen Stephen var skomakerdreng - "Faderen Mahler" - det må vel bety at faren var måler: http://digitalarkivet.arkivverket.no/gen/vis/215/pp00000000011144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Grethe for siste innlegget om denne huslyden!

 

No er det komme svar frå Statsarkivet i Bergen, som fann skiftet etter Hille Kirstine Ludvigsdotter frå 1764, kona til Ole Thomassen i Bergen, so då er dei borni komne "på plass", so langt det er råd.

 

Dei viktigaste problemi som nå står att i denne huslyden slik eg ser det, er:

 

* Thomas Clemmetson og kona Mari - identifikasjon av bustaden deira i Årdal?

 

* Opphavet til Hille Kirstine Ludvigsdotter i Bergen?

 

* Opphavet til Bertha Andersdotter i Bergen og lagnaden til Bertha og andre mannen Jørgen Østensen?

 

* Erik Clemmetson - identifikasjon av konene Gro Pedersdotter og Britha Knutsdotter?

 

* Opphav og lagnad til Ole Johnson i Årdal?

 

* Ole Clemmetson og kona Britha - identifikasjon av bustaden deira i Årdal?

 

* Identifikasjon av Britha Johnsdotter og lagnaden hennar?

 

* Ingeborg Olsdotter og lagnaden hennar?

 

Her følgjer so eit oppdatert manuskript for denne huslyden pr. i dag:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Clemmet Nilsson Sjøthun, som me ikkje kjenner opphavet til, var f. kring 1635 og er kan henda same Clemmet som først på 1660-talet dreiv ein parsell av Myklemyr øvre i Jostedalen (bnr. 4, a), men han må òg ha butt lengre tid i Årdal før han kring 1690 kom som husmann til Solvorn.  Her budde han visstnok fram til kring 1705.

Clemmet Nilsson ser ut til å vera flytt attende til Årdal kring 1705, og me trur han er identisk med ein Clemmet Erikson som vart gravlagd i Årdal 1.4.1720.

Clemmet var visstnok gift to gongar, men ingen av konene hans kjenner me namnet på.  Derimot ser det ut til at han minst hadde fire søner, ein frå første ekteskapet og tre frå det andre:

 1. Lars Clemmetson (1658-1700), vart husmann på Stølen under Marheim.

 2. Thomas Clemmetson, f. i Årdal kring 1685,

Thomas Clemmetson budde i 1701 som tenestedreng på Øvstetun i Årdal og gifte seg i Årdal 22.10.1713 med ei Mari Christensdotter

 

##### (dotterdotter av Ole Skuleson Bagge, Urnes – foreldri var Christen ”Soue” og Gro Olsdotter – kvar i Årdal(?) budde dei?)

 

Thomas og Mari var husmannsfolk i

 

##### (kvar i Årdal budde dei? – nemnde Jevnaker 1715 og Hæreid 1721?)

 

Thomas d.

 

##### (dato og stad for dødsfallet hans? – etter 1742!)

 

medan Mari d.

 

##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – etter 1742, men før 1762!)

 

Dei fekk tre born i lag:

a. Ole Thomasson, døypt i Årdal 11.12.1713, vart visstnok gravlagd som smed frå Domkyrkja i Bergen 29.5.1770.  Ole gifte seg i Bergen 25.8.1743 med ei Hille Kirstine Ludvigsdotter

 

     ##### (opphavet og fødsli hennar?)

 

     Ho vart gravlagd i Bergen 12.3.1764.  Ole var smed og er nemnd både grovsmed, slottssmed og artillerismed, og han og Hille budde i Stokkebæksmuget i Bergen.  Dei fekk visstnok sju born i lag.

 

     ##### (borni:

            * Thomas, døypt DK, Bergen 15.3.1744 – ?gravlagd (”dotter” 5 år) 28.8.1749

            * Abelone, døypt DK, Bergen 2.3.1746 – n. 1764

            * Johanne Marie, døypt DK, Bergen 12.5.1748 – n. 1764

            * Thomas, døypt DK, Bergen 20.2.1750 – n. 1764

            * Maren Cathrine, f. DK, Bergen kring 1752 – n. 1764

            * NN artillerismeds søn, gravl. 7.1.1758 St. J – 3 år gammel!

            * Ludwig, f. DK kring 1757 – n. 1764)

 

b. Guri Thomasdotter (1715-1770), vart gift med husmann Ingebrigt Hansson i Bakken under Urnes i Hafslo (1710-1800) (s.d.).

 

     ##### (døypt som Guro på Jevnaker i Årdal 21.8.1715!)

 

c. Johannes Thomasson, døypt i Årdal 31.7.1721, vart gravlagd frå Tyskesmuget i Bergen 22.9.1768.  Han gifte seg i Nykyrkja i Bergen 27.9.1749 med ei Bertha Andersdotter

 

     ##### (opphavet og fødsli hennar?)

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hennar? – ei I. Thomassens enkje Bertha gravlagd 21.10.1811, 81 år - er vel neppe ho...?)

 

     Johannes var blokkedreiar, og han og Bertha budde i Tyskesmuget i Bergen.  Bertha vart som enkje attgift i Nykyrkja i Bergen 5.2.1769 med Jørgen Østenson, truleg frå Bergen.  Han vart i so fall døypt i Bergen 12.8.1742 og d.

 

     ##### (dato og stad for dødsfallet hans? – e. 1773)

 

     Jørgen var parykkmakarsvein, og han og Bertha budde òg i Bergen. 

 

     ##### (sjekka om dette stemmer? – finn ikkje dødsfalli deira!!)

 

     Bertha fekk i alt fem born, som alle var frå første ekteskapet med Johannes Thomassen.

 

     ##### (borni:

            * Maren, døypt NK, Bergen 13.1.1750, gravlagd 30.4.1751

            * Lars, døypt NK, Bergen 23.1.1754

            * Martha, døypt NK, Bergen 26.9.1756 – konf NK 1773 – ”hjå faren Jørgen Østensen”

            * Thomas, døypt NK, Bergen 18.4.1760

            * Anders, døypt NK, Bergen 6.3.1763)

 

 3. Erik Clemmetson, fødd i Årdal kring 1687,

Erik Clemmetson budde i 1701 som tenestedreng på Nundal i Årdal og gifte seg første gongen i Årdal 22.11.1711 med ei Gro Pedersdotter

 

##### (opphavet hennar og foreldri hennar? – kan henda Hæreid? – søsken nemnde 1742:

       * Erik Pederson, avliden (gravlagd Årdal 7.11.1723), dotter Guro Eriksdotter

       * Lars Pederson i Bergen

       * Johannes Pederson, avliden, born Erik og Guro, båe umyndige!)

 

##### (lagnaden hennar? – d. før 1719!)

 

Erik gifte seg so att i Årdal 30.5.1719 med ei Britha Knutsdotter

 

##### (opphavet hennar og foreldri hennar? – f. kring 1690? – kan henda dotter av husmann Knut Andersson Natvik f 1641, husmann Knut Østenson Hestetun f 1657 eller husmann Knut Erikson Øvstetun f 1633?)

 

Erik Clemmetson busette seg som husmann i Hola under Hovland i Årdal og vart gravlagd derifrå 25.2.1741.  Britha d. visstnok i Hola 5.1.1760.  Erik fekk to born, som båe var frå første ekteskapoet:

 

##### (sjekka at dette stemmer? – einaste attlevande barnet i 1741 var Guri!)

 

a. Clemmet Erikson, døypt i Årdal 9.12.1713, vart gravlagd i Årdal 17.6.1714.

b. Guri Eriksdotter, døypt i Årdal 14.9.1715, vart gravlagd frå Bremborg under Eldegard i Årdal 27.3.1742.  Guri gifte seg i Årdal 3.12.1741 med Ole Johnson

 

     ##### (oppl. om han? – kan det vera han som døyr i Årdal 29.5.1754, 88 år? – eller var det han som hadde drive Nordtorpen, Nundal frå sist på 1720-talet som gift i Årdal 26.5.1720 med Siri Anfndsdotter – budde der til 1737! – kanskje den same som Ole Johnson husmann gift i Lærdal 1.11.1742 med Siri Olsdotter? – einaste Ole Johnson i Årdal 1701 er f. kring 1700, son av John Jørgenson på Øyri, frå Eide i Kaupanger, og kona Ragnhild Olsdotter frå Lægreid)

 

     Ole og Guri var plassfolk på Bremborg under Eldegard i Årdal, men fekk ikkje born i lag.

 4. Ole Clemmetson, f. kring 1691,

Ole Clemmetson flytte òg til Årdal der han 21.5.1716 gift seg med ei Britha Johnsdotter

 

##### (opphavet hennar og foreldri hennar? – Nundal? – dotter av John Aamundson?)

 

Men hausten 1717 vart Ole utkommandert som soldat til ”store nordiske”.  Han skal ha desertert, men d. 26.2.1718, uvisst kvar. 

 

##### (lagnaden til Britha Johnsdotter? – kan henda attgift i Årdal 8.8.1723 med Erik Pederson? – han som vart gravlagd 7.11.1723?)

 

Ole og Britha fekk ei dotter i lag:

a. Ingeborg Olsdotter, døpt i Årdal 24.8.1716,

 

     ##### (var 1742 ugift tenestejente i Lærdal – lagnaden hennar? – kanskje ei av desse:

            * Ingeborg Olsdotter, gift Lærdal 1.12.1743 med husmann Anders Andersson

            * Ingeborg Olsdotter, gift Lærdal 14.10.1745 med Anders Johnson?)

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Eg takkar på ny so mykje for hjelpi med denne huslyden og vonar på fleire "gjennombròt"!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 3. Erik Clemmetson, fødd i Årdal kring 1687,

Erik Clemmetson budde i 1701 som tenestedreng på Nundal i Årdal og gifte seg første gongen i Årdal 22.11.1711 med ei Gro Pedersdotter

 

##### (opphavet hennar og foreldri hennar? – kan henda Hæreid? – søsken nemnde 1742:

       * Erik Pederson, avliden (gravlagd Årdal 7.11.1723), dotter Guro Eriksdotter

       * Lars Pederson i Bergen

       * Johannes Pederson, avliden, born Erik og Guro, båe umyndige!)

 

##### (lagnaden hennar? – d. før 1719!)

 

Erik gifte seg so att i Årdal 30.5.1719 med ei Britha Knutsdotter

 

##### (opphavet hennar og foreldri hennar? – f. kring 1690? – kan henda dotter av husmann Knut Andersson Natvik f 1641, husmann Knut Østenson Hestetun f 1657 eller husmann Knut Erikson Øvstetun f 1633?)

 

Erik Clemmetson busette seg som husmann i Hola under Hovland i Årdal og vart gravlagd derifrå 25.2.1741.  Britha d. visstnok i Hola 5.1.1760.  Erik fekk to born, som båe var frå første ekteskapoet:

 

##### (sjekka at dette stemmer? – einaste attlevande barnet i 1741 var Guri!)

 

a. Clemmet Erikson, døypt i Årdal 9.12.1713, vart gravlagd i Årdal 17.6.1714.

b. Guri Eriksdotter, døypt i Årdal 14.9.1715, vart gravlagd frå Bremborg under Eldegard i Årdal 27.3.1742.  Guri gifte seg i Årdal 3.12.1741 med Ole Johnson

 

     ##### (oppl. om han? – kan det vera han som døyr i Årdal 29.5.1754, 88 år? – eller var det han som hadde drive Nordtorpen, Nundal frå sist på 1720-talet som gift i Årdal 26.5.1720 med Siri Anfndsdotter – budde der til 1737! – kanskje den same som Ole Johnson husmann gift i Lærdal 1.11.1742 med Siri Olsdotter? – einaste Ole Johnson i Årdal 1701 er f. kring 1700, son av John Jørgenson på Øyri, frå Eide i Kaupanger, og kona Ragnhild Olsdotter frå Lægreid)

 

     Ole og Guri var plassfolk på Bremborg under Eldegard i Årdal, men fekk ikkje born i lag.

 

 

 

Brita Knutsd. Eg har sett litt på dei tre som du nemner som kan vere far til Brita.

 

Knut Andersen i Vikadalen.

Eg har ein son så langt noko sikkert er det ikkje.

 

Anders Knutsen (1683-1756) som kom til Seim bnr 3 heile bruket.

 

Han vart gift to gonger, fyrst med Guro 'Guri' Pedersd. dotter av Peder Anfinnsen Seim og Gro Tostensd Hæreid dei var og brukarar av Seim 3.

 

Dei fekk ei dotter Gro, ukjent lagnad.

 

I andre ekteskap med Mette Pedersd. dotter av Peder Andersen Urnes og Ragnhild Larsd. Seim frå brn 5 Seim

 

Her vart det minst tre ungar.

 

Knut, døydde under Dalaker ugift

Ragnhild, fekk ein gut med Anfinn Olssen Hjelle. Vart gift med ein Lustring Lars Eriksen Svendsøy då kom dei til Dalaker.

Det ser ut til at det blei berre ein unge.

Anders, døydde under Seim ugift.

 

Kan Brita ha vore syster til Anders på Seim? Då måtte Brita namnet vore på farsida.

 

xxxxxxxxxxxxxxx

 

Knut Østensen i Hestetun, vantar kona her.

 

Eg kan sjå muleg fire søner, Knut (1689- ) Anfinn (1691- ) Jon (1693- ) og Peder (1696- )

Alle med ukjent lagnad.

 

Kan Brita passe inn her, tja....aldersmessig?

 

Eg veit ikkje kvar Knut kjeme ifrå, Valdres eller Lærdal?

 

 

xxxxxxxxxxxx

 

Knut Eriksen Øvstetun.

Her er omtren ingen opplysningar, omtrent berre FT-1701.

Eg kan gjeta meg til ein son her Erik Knutsen Øvstetun som døydde i Øvstetun 1754 80 år gamald.

 

Denne Erik ligger på vent hjå meg.

 

Her vel eg tru at Brita verte for ung, men.....

 

Så var det, kem av desse familiane som kunne tenkt å bruke Brita namnet på ungane sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Terje for ny spennande kommentar!

 

Eg er samd med deg i at Knut Erikson Øvstetun kanskje er i eldste laget, eller rettare; at ungane hans er fødde for tidleg...

 

Men lat oss sjå på fadrane til dei to borni etter Erik Clemmetson og Britha Knutsdotter:

 

* Clemmet, døypt 9.12.1713 (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11593&idx_id=11593&uid=ny&idx_side=-8): Erik Olson, Johannes (Pe?)derson, Nils Nilsson, Gunnhild Knutsdotter og Kari Olsdotter

 

* Guri, døypt 14.9.1715 (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11593&idx_id=11593&uid=ny&idx_side=-12): Ole Pederson Jevnager, Ole Olson Hæreid, Gunnhild Knutsdotter, Christence Olsdotter og Mari Christensdotter

 

Mari Christensdotter dreg me kjensel på som kona til Thomas Clemmetson.  Mannfolki som er nemnde, har eg ikkje noki særskild meining om, men so var det Gunnhild Knutsdotter då, som er fadder til båe borni!  Kven var ho?  Ei søster av Britha?  Ei Gunnhild Knutsdotter gifte seg i Tønjum 15.11.1716 med ein Einer Olson (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11593&idx_id=11593&uid=ny&idx_side=-15).  Kan det vera ho?  Elles ser eg at ei Gunnhild Knutsdotter vart gravlagd i Lærdal prestegjeld (sokni ikkje oppgjevi!) 21.1.1736 (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11593&idx_id=11593&uid=ny&idx_side=-67), men ho var 70 år gamal!  Kanskje Gunnhild Knutsdotter var mykje eldre enn Britha og gift FØR 1711?

 

Spennande dette!?

 

Og når me først kavar med fadrar; då Ole Clemmetson og Brotha Jhnsdtter døypte dotteri deira:

 

* Ingeborg, døypt 24.8.1716 (http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11593&idx_id=11593&uid=ny&idx_side=-14) er fadrane: Mr. Mathias Smidt, Johannes i Ekrene, Anna Lerke, Ellen Rønnei og Kari i Nundalen

 

Ingen av desse har eg noki meining om kven kan ha vore...

 

Kven kan so ha vore far til Britha Johnsdotter?  Dersom ho var frå Årdal, ser eg desse alternativi i 1701:

 

* John Endreson Holsete, gardbrukar 55 år - hadde etter bygdeboki ingi dotter Britha!

 

* John Knutson Jelle, gardbrukar 40 år

 

Ifølgje den gamle bygdeboki skal Ole Aamundson på Nundal ha hatt ein bror John, men han ser eg ikkje noko til i 1701.  Kanskje var han aviden før 1701?

 

Nok av utfordringar her...

 

Eg takkar på ny for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.