Gå til innhold
Arkivverket

LØYST: Oscar T. Berge i Minneapolis, MN (1890-1970) - er det mogeleg å finna ut kva mellomnamn han hadde?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg sliter med å komplettera biografien om dette parfolket, busette i Minneapolis, MN:

 

Oscar T. Nelson, son av Ole Berge og Sarah Nelson, var fødd i Hennepin Co., MN 13.4.1890

 

https://www.ancestry.com/interactive/1002/44474_01_00004-01294?pid=18181428&backurl=http://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv%3D1%26dbid%3D1002%26h%3D18181428%26tid%3D%26pid%3D%26usePUB%3Dtrue%26_phsrc%3DNzx4227%26_phstart%3DsuccessSource&treeid=&personid=&hintid=&usePUB=true&_phsrc=Nzx4227&_phstart=successSource&usePUBJs=true

 

Han døydde i Minneapolis, MN 28.12.1970.

 

Oscar gifte seg i Fertile, MN 24.11.1925 med Frances Overby, fødd i Polk Co., MN 26.2.1895, døydde i Minneapolis, MN 26.11.1979.

 

Oscar og Frances var barnlause, og ingen i slekti kan fortelja meg:

 

** Kva var mellomnamnet til Oscar T. Berge?

 

Kanskje er det nokon i Brukarforum som kan hjelpa meg med dette?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Kari for eit nyttig og interessant innlegg!

 

Problemet er løyst, og eg er kjempenøgd!

 

Nok ein kjempetakk for framifrå bistand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Johan Arthur for ny kommentar!

 

Her er det vel eit spørsmål korleis ein skal definera mellomnamn.  Eg oppfattar eit mellomnamn som anten eit førenamn nr. to eller eit ættenamn, til dømes jentenamnet til mori, som vert stilt framfor etternamnet.  Det er sjølvsagt rett at Theodor òg er eit førenamn nr. to, men i dette tilfellet vart dette namnet ikkje nytta til dagleg, og då trur eg det er mest rett å sjå på det som eit mellomnamn, i tråd med vanleg praksis i til dømes USA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.