Gå til innhold
Arkivverket

Ole Carl Heggelund (1831-1889) frå Dverberg, gift med Anna Dahl frå Luster (1827-1913) - først i Tromsø, i 1864 til Amerika, so til Trondheim, og i 1874 på ny til Amerika - lagnaden til denne huslyden i Amerika - særleg Carl August og Menotti Garibaldi?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Eg har ikkje ord sterke nok til å uttrykka takksemd for den imponerande innsatsen som Egil har gjort med å samla so mykje dokumentasjon om denne Heggelund-ætti.  Dette jo nok stoff til å skriva ein heil roman om hendingane i og kring McPherson, KS sist på 1880-talet og først på 1890-talet.  Eg kan berre seia tusen tusen tusen takk, Egil!

Men medan Menotti Garibaldi «Baldi» og mor deira vart buande i McPherson, KS i alle fall til etter hundreårsskiftet, og Anna sogar levetidi ut, var Ernest og August borte.  Ernest var i Chicago, IL, og eitt av avisoppslagi avslører at kona til August, Carrie, og son deira, i 1897 budde i Milbank, Grant Co, SD, men dei er tydeleg borte derifrå før 1900...  Det høyrest nesten ut som om August ikkje budde der i lag med dei, men i so fall var jo det berre mellombels...

Vel, eg leiter vidare etter spor frå 1900 og 1910 teljingane, og skulle noko meir dukka opp hjå deg, Egil, reknar eg med du seier ifrå om det...  Me har jo ogso den store «gåta» kring lagnaden til Menotti Garibaldi Heggelund...  I ei av obituariane etter Anna frå 1913 vert det sagt noko om Oklahoma som tilhaldsstad for Baldi, men der ser eg heller ikkje noko meir til han...!

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand til kartleggjing av lagnaden til denne huslyden!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lars E. Øyane skrev:

Eg har ikkje ord sterke nok til å uttrykka takksemd for den imponerande innsatsen som Egil har gjort med å samla so mykje dokumentasjon om denne Heggelund-ætti.  Dette jo nok stoff til å skriva ein heil roman om hendingane i og kring McPherson, KS sist på 1880-talet og først på 1890-talet.  Eg kan berre seia tusen tusen tusen takk, Egil!

Hjertelig takk for gode ord og tilbakemelding - alltid hyggelig å kunne hjelpe! Denne familien er jo svært så interessant å følge og jeg fortsetter å legge inn det som kan være relvant.

McPherson Freeman (McPherson, Kansas) 27 Oct 1899, Friday, Page 16

McPherson Freeman (McPherson, Kansas) 27 Oct 1899, Friday, Page 16.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The McPherson Daily Republican (McPherson, Kansas) 04 Jan 1904, Monday, Page 3

The McPherson Daily Republican (McPherson, Kansas) 04 Jan 1904, Monday, Page 3.jpg

McPherson Freeman (McPherson, Kansas) 08 Jan 1904, Friday, Page 5

McPherson Freeman (McPherson, Kansas) 08 Jan 1904, Friday, Page 5.jpg

Endret av Egil Johannessen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The McPherson Daily Republican (McPherson, Kansas) 21 Sep 1905, Thursday, Page 3

The McPherson Daily Republican (McPherson, Kansas) 21 Sep 1905, Thursday, Page 3.jpg

The McPherson Daily Republican (McPherson, Kansas) 22 Sep 1905, Friday, Page 3

The McPherson Daily Republican (McPherson, Kansas) 22 Sep 1905, Friday, Page 3.jpg

The Democrat-Opinion (McPherson, Kansas) 22 Sep 1905, Friday, Page 5

The Democrat-Opinion (McPherson, Kansas) 22 Sep 1905, Friday, Page 5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Weekly Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota) 21 Sep 1916, Thursday, Page 8

The Weekly Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota) 21 Sep 1916, Thursday, Page 8.jpg

Lead Daily Call (Lead, South Dakota) 11 Oct 1916, Wednesday, Page 8

Lead Daily Call (Lead, South Dakota) 11 Oct 1916, Wednesday, Page 8.jpg

The Daily Deadwood Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota) 22 Oct 1916, Sunday, Page 5

The Daily Deadwood Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota) 22 Oct 1916, Sunday, Page 5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Daily Deadwood Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota) 23 Apr 1918, Tuesday, Page 5

The Daily Deadwood Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota) 23 Apr 1918, Tuesday, Page 5.jpg

The Daily Deadwood Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota )08 Jun 1918, Saturday, Page 5

The Daily Deadwood Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota )08 Jun 1918, Saturday, Page 5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Deadwood Telegram (Deadwood, South Dakota) 13 Oct 1923, Saturday, Page 4

The Deadwood Telegram (Deadwood, South Dakota) 13 Oct 1923, Saturday, Page 4.jpg

The Daily Deadwood Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota) 14 Oct 1923, Sunday, Page 4

The Daily Deadwood Pioneer-Times (Deadwood, South Dakota) 14 Oct 1923, Sunday, Page 4.jpg

The Deadwood Telegram (Deadwood, South Dakota) 21 Nov 1923, Wednesday, Page 1

The Deadwood Telegram (Deadwood, South Dakota) 21 Nov 1923, Wednesday, Page 1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg les og eg les til augi vert store og våte!  Det er jo heilt eineståande kor godt denne huslyden er dokumentert gjennom avisoppslag; særleg gjeld dette Anna, Carl August og sonen hans.  Me børjar etter kvart å få eit ganske so bra oversyn over livet til Varl August, bortsett ifrå dei tretten åri frå han forlet MCPherson, KS og til han dukka opp i Lincoln, NE i 1905.  Ernest i Portland, OR har me forsovidt òg bra «styring» på.  Det er Baldi/Baldy Heggelund som framleis «gøymer seg» svært so godt...

Ein ny kjempetakk til Egil for denne fantastiske oppfølgjingi av Heggelund-huslyden, som samstundes syner kva som er mogeleg å få ut av gamle aviser!  Det er jo her ei «Gud's lukke» at Heggelund-namnet er so pass «unikt» og difor lett å finna att i avisregisteri!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nok en sammenblanding av initialer, dette er nok C A Heggelund etter alder og adresse å dømme.

Omaha World-Herald Wednesday, Sep 01, 1926 Omaha, NE, Page 1

Omaha World-Herald Wednesday, Sep 01, 1926 Omaha, NE, Page 1.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider