Gisle Hersvik Skrevet Januar 25, 2022 Forfatter Del Skrevet Januar 25, 2022 Nesten 1 år er gått og diverse eposter / kontaktforespørsler til Paddockwood har enda i ingen svar tilbake. Ref. oppsummeringa 15. mars 2021 ovanfor. Eg står fortsatt utan spor. Denne Johan / John er vel no den "siste" brikken som ikkje er på plass i familietre-puslespillet mitt (for personer fødde etter 1850). Eg har spurt etterkommere etter broren hans som emigrerte til USA om tips, men det er dessverre lite meir å hente enn det som allerede er gjengitt i denne tråden. Er det nokon som klarer å finne denne 'missing person' ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Hersvik Skrevet November 13, 2024 Forfatter Del Skrevet November 13, 2024 Eg har framleis ikkje fått noko meir svar på kva som skjedde vidare medJohn Johnson / Johan J. Asheim. Kan det vere tilkomne fleire kjelder i Canada som kan kaste lys over saken? På 19.4.2019 den 9.43, Gisle Hersvik skrev: 8.Johan J. Asheim, adr ukjent [f. 3 Aug 1893, d. ???] ---> Mangler: Evt kone, barn, bustad, dødsdato. - aka John Johnson, truleg busatt i Saskatoon, Saskatchewan, Canada. Sever var på besøk i 1927. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Hersvik Skrevet November 14, 2024 Forfatter Del Skrevet November 14, 2024 Eg ser det er komen ei kanadisk folketelling for 1931. Kan John finnes der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå