Gå til innhold
Arkivverket

Hans Christopherson Høyum (1819-1900) - til Amerika i 1862 med kone Maria Monsdotter (1819-1894) og åtte born - tre av desse forsvinn for meg i Amerika - kvar kan det ha vorte av dei? - ei kjempeutfordring!


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Dette er ein huslyd som eg har slite med i mange år, men som eg aldri har greidd å komma skikkeleg «til bonns» i.  Ei òrsak kan vera dei mange måtane som dette ættenamnet vart skrive på i Amerika...

 

Hans Christopherson Høyum, i Amwrika kjend som Hans C. Hoium, fødd i Luster 30.4.1819, gifte seg i Luster 17.1.1843 med Maria Monsdotter Heltne, fødd i Luster 23.1.1819.  Etter mange år som gardbrukarar på Skildeim i Luster utvandra dei i 1862 og busette seg som farmarar i Pine Island township, Goodhue Co., MN.  Mary døydde i Zumbrota, MN 18.5.1894, medan Hans døydde i Polk Co., MN 2.4.1900.  Dei hadde åtte born i lag:

 

* Christopher Hanson Haium, fødd i Luster 15.3.1848, døydde i Barron Co., WI 29.8.1943 - var gift to gongar og budde mange år i Brookings Co., SD og sidan i Spokane Co., WA.  Ni born.

 

* Hans Hansson Hoium, fødd i Luster 23.1.1850, døydde i Polk Co., MN 15.1.1928 - var gift tre gongar og budde både i Goodhue Co., MN og i Polk Co., MN.  Fire born.

 

* Agatha Hansdotter ?Hoium, fødd i Luster 17.2.1852 - lagnad ukjend!

 

* Ole Hansson Hiam, fødd i Luster 12.6.1854, døydde i Barron Co., WI 8.12.1943 - var gift og budde i Barron Co., WI.  Fem born.

 

* Melchior «?Michael» Hansson ?Hoium, fødd i Luster 23.1.1856 - budde med foreldri i 1880 - seinare lagnad ukjend!

 

* Mons Hansson Haim, fødd i Luster 21.12.1857, døydde i Goodhue Co., MN 26.1.1890 - tok over heimefarmen i Goodhue Co., MN, men var ugift.

 

* Thor Christian «Christian» Hansson ?Hoium, fødd i Luster 30.10.1859 - budde med foreldri i 1880 - seinare lagnad ukjend!

 

* Karen Marie «Marie» Hansdotter Hoium, fødd i Luster 7.1.1862, døydde i Goodhue Co., MN 13.9.1882, ugift.

 

So er den store utfordringi følgjande:  Er det mogeleg å finna ut noko som helst om dei tre sakna borni?  Kanskje finst det obituaries etter foreldri eller nokre av søskeni som han hjelpa oss på veg?

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Endret av Lars E. Øyane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lars E. Øyane skrev:

Thor Christian «Christian» Hansson ?Hoium, fødd i Luster 30.10.1859 - budde med foreldri i 1880 - seinare lagnad ukjend!

 

I følge ei kilde skal han vær død -  15. jan 1928   Fertile, Polk County, Minnesota, USA men finner ingen dokumentasjon så det må sjekkes nærmere.

 

NB  Her må de ha blandet Thor og broren Hans vil jeg tro.

Endret av Ivar Moe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ivar Moe skrev:

 

I følge ei kilde skal han vær død -  15. jan 1928   Fertile, Polk County, Minnesota, USA men finner ingen dokumentasjon så det må sjekkes nærmere.

 

https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:FDQJ-PG9

Hans H. Hoium

Minnesota Deaths and Burials, 1835-1990

 

Name: Hans H. Hoium
Gender: Male
Death Date: 15 Jan 1928
Death Place: Fertile, Polk, Minnesota
Age: 77
Birth Date: 1851
Marital Status: Married
Spouse's Name: Anna Sylvester
Father's Name: Hans Hoium
Mother's Name: Maria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ivar og Sven for dei siste innleggi.

 

Eg oppdaga òg at minst eitt family tree hjå ancestry hadde same dødsdato i 1928 på fleire av søskeni.  Dette veit me ikkje stemmer, so eg unnlot å nemna det i innleiingi til emnet.

 

Eg har forresten sett litt på FT1885 for Pine Island township, Goodhue Co.,, MN,  Huslyden står det som Highram med Hans, Maria og sønene Chris og Mons: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-DTCZ-5Y

 

I 1895 er alle borte...

 

Eg takkar på ny for alle gode tips om denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.