Lars E. Øyane Posted May 9, 2020 Share Posted May 9, 2020 Den norskætta jenta Anna Elize «Annie» Thompson, fødd i Chicago, IL 3.11.1872, døydde i Chicago, IL 27.3.1954. Ho gifte seg i Chicago, IL 15.4.1899 med: Lawrence Frederick, òg kjend som Fred L. ABBOTT, fødd i Illinois kring juli 1874, arbeidde som «railroad stationary engineer», og dei budde i Chicago, IL, men mannen skal ha mist livet ved eit ulukkeshende i Atkinson, NE 25.6.1916. Han dukkar likevel opp på første side i dette registeret frå KANSAS: https://www.kshs.org/genealogy/genealogy_securitybenefits/search/page:1/begyr:1800/endyr:2019/submit:SEARCH Det vart sikkert skrive om dette ulukkeshendet i pressa, og eg lurer på om nokon kan hjelpa meg med fleire opplysningar kring dødsfallet hans? - OBITUARY? Eg er òg interessert i opplysningar om opphavet hans? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trude Nilsen Posted May 9, 2020 Share Posted May 9, 2020 (edited) Slettet. Edited May 9, 2020 by Trude Nilsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trude Nilsen Posted May 9, 2020 Share Posted May 9, 2020 Vet ikke om du har denne søkesiden til gamle aviser i usa, og jeg vet heller ikke hvor dekkende den er da. https://chroniclingamerica.loc.gov/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars E. Øyane Posted May 9, 2020 Author Share Posted May 9, 2020 Hjarteleg takk til Trude for nye innlegg! Eg kjenner etter måten bra til denne huslyden (bortsett ifrå at eg manglar nokre detaljar om søskeni til Annie). Elles har eg søkt på den avissida som du nemner (og som eg ikkje kjente frå før), men utan resultat. Men no veit eg det sit fleire «ekspertar» på avisoppslag i Brukarforum, og eg vonar på hjelp derifrå... Ein ny kjempetakk for framfrå bistand med denne huslyden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts