Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'eidfjord'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 4 results

  1. Brita Halsteinsdatter Lægreid (1839-1910) gifter seg 4. august 1864 med Ole Olsen Eidevig, Hun er 25 år og han er 29 år. https://media.digitalarkivet.no/view/11751/79 Denne Ola Olsen er oppgitt i Eidfjord boka til å være fra Eldevik i Hareid i Sunnmøre. En annen kilde oppgir at han senere bor på OS. I Os bygdebok bind 3 finner vi familien boende under Ulven 6 (Gjertrudberget) https://www.nb.no/items/f835439d4c9e7a3a35dec9d8f6c568b4?page=377&searchText=bygdebok os Da er Ola oppgitt som oppsynsmann på Ulven eksisplass. Men forfatteren sier han er fra Gaular i Sunnfjord. I kirkeboka når de gifter er Ola sitt etternavn Eidevig. Men fødestedet står det kanskje Hareid, eller kan det stå Hereid. I oppførselen i Eidfjord bygdebok https://www.nb.no/items/9ff1c433b771ebf7e2bc5e232ad8c541?page=131&searchText=jorond Har Hallstein og Josond to barn som heter Brita. Brita d.e født 1820 og Brita d.y født 1839. Men her er det feil at Brita d.e er gift med Ola Olsen Eldevik eller Eidevig. Det er Brita d.y som må være det for det stemmer med giftemålet i kirkeboka. https://media.digitalarkivet.no/view/2203/175 Ved Britas død står det at hun er fra Lægreid, men døde på Hareid. Men dette er nok ment å være Hereid. Jeg har ikke lykkes å finne hvor Ole Olsen er fra. Er det noen som vet dette ?
  2. Eg har plundra mykje med å få fullt oversyn over huslyden til Christen Haakenson i Dane Co., WI. Mykje hadde eg samla alt på 1980-talet, og i dag har eg freista finna ut av fleire utfordringar, men no står eg «bom» fast! Kanskje kan nokon bidra med gode tips? Her følgjer eit oppdatert manuskript: ~~~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter nye spennande opplysningar er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #4 under! Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  3. Eg er på leiting etter fleire opplysningar om denne karen: Nils Christopher PETTERSEN fødd i Vestre Slidre 21.11.1855 gifte seg til garden Kvammen i Eidfjord og døydde 15.3.1938, uvisst kvar... Er det mogeleg å finna ei dødsdannonse for Nils Christopher som syner dødsstaden hans? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  4. Petter Midtbø med bustad Eidfjord i Hardanger døydde 22.7.1990. Kan nokon hjelpa meg finne ein dødsannonse, eventuelt ein nøyaktig dødsstad? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.