Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'haakenson'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 2 results

  1. Eg har plundra mykje med å få fullt oversyn over huslyden til Christen Haakenson i Dane Co., WI. Mykje hadde eg samla alt på 1980-talet, og i dag har eg freista finna ut av fleire utfordringar, men no står eg «bom» fast! Kanskje kan nokon bidra med gode tips? Her følgjer eit oppdatert manuskript: ~~~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter nye spennande opplysningar er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #4 under! Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  2. Huslyden til Haagen Haagenson fekk eg aldri skikkeleg oversyn over då eg jobba med denne huslyden i 1982. FT1870 syner at to born då framleis budde med foreldri, men båe var avlidne før 1900, liksom dei andre tre av i alt seks born. FT1900 syner at mori hadde hatt seks born, men berre eitt var i live. Då må det vera ei feilskriving, for det var Haagen som fekk ei dotter før han gifte seg. Ei anna utfordring her er å freista finna att mori til denne dotteri, Kirsti Jensdotter. Eg kan ikkje sjå noko meir til ho etter denne barnefødsli! Korreksjon: Er nettopp oppdaga som utflytt frå Luster til Fredrikstad og vert drøfta i eige tema! Dotteri som levde att i 1900, var gift med ein kar frå Rendalen, og dei fekk femten born i lag, mellom anna ei dotter som følgde mann sin til Sortland i 1920. Kanskje ho kan finnast att der oppe? Elles er det fleire spennande utfordringar i denne huslyden, mellom anna detaljar om to barneborn som miste livet etter matforgifting i 1902!? Manuskriptet ser i dag slik ut: ~~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter mange spennande innlegg er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #21 under! Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.