Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'vãrmland'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 5 results

  1. Hei, jeg prøver å finne min ukjente tippoldefar, og har tatt DNA test av både hans barnebarn, oldebarn og meg selv. Nå trenger jeg å verifisere på vanlig slektforskervis, og trenger deres hjelp! DNA treff tyder på at det kan være Jon Mårtensson født 16091864 i Østmark, Sverige, død i 1962. https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/C0039739_00322#?c=&m=&s=&cv=321&xywh=125%2C622%2C3802%2C1982. (Hva står det ved siden av navnet hans her?) Ryktene sier at han var ungkar hele livet, men de sier også at han er biologisk far til Johanna Eriksdotter, født 08061891. Far til Johanna som er oppgitt i kirkebøkene, Erik Mårtensson, døde over 9 måneder før hun ble født, og kan derfor ikke være hennes biologiske far. Mye tyder på at min oldemor Martha Lien, født 20041897 (Kristiania, Norge) og Johanna Eriksdotter var halvsøstre, uten å vite det. Vi har hele tiden fått høre at Marthas far het Josef Hansen, og var født rundt 1870 i Sverige, rundt Lekvattnet. I utallige år har slekta lett etter ham via tradisjonell slektsforskning, men ingen funn som er sikre, eller som kan tyde på at han het Josef Hansen. Dette kan jo også ha vært en fiktiv person, eller at min tippoldemor rett og slett ikke visste hvem som var barnefar. Men nok om det. Nå ønsker jeg å vite ALT om denne Jon Mårtensson. Hvor var han i 1896 når min oldemor ble unnfanget? I kirkebøker står det at han var vernepliktig i 1896, men ukjent hvor han var.... (Frånvaro vid värnplikt 1896, vistelseort okänd vid mantalsskriften, enligt Östmarks kyrkoarkiv, husförhörslängder, SE/VA/13684/A 1/31 (1896-1900). Obefintlig 03 nov 1896.) Jeg er ikke helt inne i å søke opp slekt i Sverige, og lurer på om noen kan hjelpe meg her? Kan han ha vært i Norge? Kan også se ut som at han fikk samboer og flyttet med en Anna Mathilda Eriksson til Njurunda, Ängom, men ikke fått verifisert at dette er han. På forhånd tusen takk for svar! Dette har jeg funnet så langt: Født: 16.09.1864 Konfirmert 04.11.1882: https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/00054959_00016#?c=&m=&s=&cv=15&xywh=2161%2C156%2C3224%2C2676 Husholdn.und 1886: https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/C0039739_00322#?c=&m=&s=&cv=321&xywh=140%2C622%2C3773%2C1983 Folketelling 1890: https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/Folk_917078-058#?c=&m=&s=&cv=57&xywh=-939%2C-1%2C2676%2C1365 Folketelling 1900: https://sok.riksarkivet.se/bildvisning/Folk_017087-092#?c=&m=&s=&cv=91&xywh=-168%2C-89%2C1152%2C600 1912, flytter med Anna Mathilda Eriksdotter (Er dette han?): https://www.myheritage.no/research/collection-10180/svenske-husholdningsundersokelser-1820-1947?s=122223151&itemId=47753316-&groupId=093884069216bfd1926fa0bd533c4670&indId=individual-122223151-1524234&action=showRecord&recordTitle=Anna+Matilda+Eriksdotter 1962: Død, gravstein: https://gravar.se/forsamling/njurunda-kyrkogardsforvaltning/mjosunds-begravningsplats/k/jon-martensson-4018e
  2. Søvde-familiane frå Luster er talrike i Amerika, og eg vil denne gongen gjerne få henta fram Ole Christopherson Søvde, som ogso utvandra til St. Louis Co., MN, gifte seg der med Augusta Charlotte Enquist frå Värmland, som eg ikkje veit stort om i det heile. Dei hadde sju born. Eg korresponderte i 1980 med dotteri Emily Sovde i Duluth, MN, og ho fortalte meg kva ho visste, men svogeren James Claffey visste ho lite om... No vonar eg det let seg gjera å få litt hjelp frå kyndig hald for å komplettera denne biografien... Her følgjer eit oppdatert manuskript: ~~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter fleire nye innlegg er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #7 under! Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  3. Eg tek utgongspunkt i denne barnedåpen på Jevnaker, heilt nedst på denne sida: https://media.digitalarkivet.no/view/6120/7 * Ida, fødd 22.10.1877 og døypt 23.12.1877 av foreldri husmann John Nilsson Moeiget 1830 og kona Randi Iversdotter 1839 Ifølgje amerkanske kjelder skal Ida ha utvandra anten i 1895 eller i 1896, og det vert påstått at far hennar var svenske! Og her er vigsli til foreldri på Jevnaker: https://media.digitalarkivet.no/view/8967/177 * 28.10.1864 Jan Nilsson, 32, f. Värmland, og Randi Iversdotter, 24 1/2, f. Toverud - båe busette på Moe Her er dei i FT1865: http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=0532&kenr=001&bnr=0086&lnr=00 * Husmannsfolk på Raataarud under Hauger, Jevnaker Her er dei i FT1875: http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1875&knr=0532&kenr=009&bnr=0081&lnr=00 * Husmannsfolk på Klæggerud under Moe, Jevnaker Utifrå desse opplysningane, let det seg gjera finna/stadfesta: ** Kva år utvandra Ida Johnsdotter Moeiget til Amerika? ** Føde- og oppvekststad for John/Jan Nilsson i Värmland? - kva er hans fulle namn? ** Føde- og oppvekststad for Randi Iversdotter? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  4. Eg vil i kveld gjerne få henta fram att tema #21025 frå det gamle brukarforum: https://forum.arkivverket.no/topic/106746-21025-johan-johnsen-hervig-f-beitstaden-1836-matros-i-bergen-og-so-amerika/ Me greidde den gongen aldri å komma skikkeleg «til mål» med denne huslyden, men med hjelp av «moderne hjelpemiddel» er det no mogeleg å komma i alle fall litt vidare... Det er likevel slik at eg står fast på ein del detaljar, og no vonar eg på lite vetta hjelp av ekspertane i Brukarforum til å løysa nokre av desse «flokene»... Her følgjer eit oppdatert manuskript for denne huslyden: ~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter mange nye opplysningar er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #12 under! Pussig nok er denne eldste sonen som Johan fekk med Maria frå Hafslo, ikkje nemnd i dødsmeldingi hans frå Bergen frå 1913, utan at eg har noki forklaring på dette, men det er ingen tvil om at me har «rett son»: https://media.digitalarkivet.no/view/27859/232 Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  5. 30. juni 1882 giftet Johan Person seg i Heggen kirke med Larine Gulbrandsdatter. Innført nest nederst på siden kb20061101370786 .https://www.digitalarkivet.no/kb20061101370786 Jeg leser fødestedet som Glafna. Dette må ha noe med Glafsfjorden og være i nærheten av Arvika. er det noen som kan hjelpe til å finne noe mer om denne mannen. I Norge kalte han seg Johan Pedersen. Han døde på Modum i 1904
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.