Gå til innhold
Arkivverket

[#74731] Noen som ønsker oppslag i Oslo adressebok 1955?


Gjest Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Gjest Helmin Kvennodd

Hei Carsten. Leter etter en tante av meg ,Randi Andersen,noe av familien bodde i Welhavensgate 9 el.11,i hvertfall noen år.flott å få oppklart vet du. mvh helmin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morten Strøm

Hei Carsten.Kan du sjekke om du finner en Edvard Kullberg (Cullberg) f i Sverige? Event hans kone Marie Hansen (Linnes) Kullberg.Mvh Morten Strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** for minnets skyld - kan du finne min avdøde fetter Andres O Moen boende i st Olavsplass 1 muligens Universitetsgata. (trur Juster's Edderkoppen var samme inngang ) *** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjetil Sigvart Eidskard

*** for minnets skyld - kan du finne min avdøde fetter Andres O Moen boende i st Olavsplass 1 muligens Universitetsgata. (trur Juster's Edderkoppen var samme inngang ) *** mvh kse ***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric Swane

Jeg benytter anledningen! Jeg kom, som 4-åring, til Norge og oslo angivelig det året. Men 1955-katalogen er sannsnyligvis redigert før sommeren 55?Står min far Kjell Swane oppført, hvilke adresse og husstandsmedlemmer?mvh eric

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helmin Kvennodd

hei Carsten. Hjertelig takk, der var jo en tante og en onkel også,i tilegg til randi. mvh helmin fra brevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Halvorsen

I en Dødsfallprotokoll fra 1936 har jeg følgende personer med daværende adresser som jeg er interessert i å vite om er i adresseboka for 1955, gjerne med familimedlemmer: Thora Hannestad, Raadhusgt. 21, Karl Hannestad, Langesgt. 41 og Karoline Andersen, g.m. Walter Andersen, Herslebsgt. 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

MagneI Herslebsgt.8 bor enkefru Kally AndersenSnekker Carl Hannestad bor i Langg.41Frk. Tora Hannestad, konfeksjonsfabrikk, Kirkeg.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Bjerke

Lurte på om du hadde mulighet til å se om disse personene stod i adresseboken for 1955: Helge Norman, Rosa, Aage Harry og Håkon Nicolai, alle med etternavnet Bendiksen / Bendixen. Mvh May

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

KennethSpaberg, Glenn, bilmek., Rundmyrv.19, MovatnSpaberg, Lars, arb., (Sønnichsen Rørvalsev.) Ålesundg.3bSpaberg, Leif, bygn.tapets., Jomfrustien 2, Holtet hagebySpaberg, Olaf, fhv. kjører, E.Neupertsg.4Spaberg, Ruth, frk., samme adr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Finn du ei dame som heitte Konstanse (Constanse) Marie Bjørnstad? Eventuelt andre med same etternavn.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Ok Marianne, ellers så var det ei Constance Bjørnstad som var innehaver av Strømsveiens Modeforretning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kathe Tove Røed

Hei igjen Carsten - ikke fred å få! Finner du en Margit Alvilde Hansen (mulig Hanssen) Mvh Kathe T. Røed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.