Gå til innhold
Arkivverket

Britha Marie «Mary» Hanson Miller (1854) og broren Lars «Lewis» Hanson (1859) - fødde i Vernon Co., WI av utvandrarar frå Luster i Sogn - kvar vart det av desse søskeni?


Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

(Thor) Christian Hansson (1818-1866) og kona Bertha Nilsdotter (1818-1887) var gardbrukarar på Flattun i Luster, men selde garden i 1854 og utvandra til Vernon Co., WI med fem born, som alle vart buande i Vernon Co., WI.

 

Men etter dei kom fram til Amerika, fekk dei tre born til, og to av desse voks opp:

 

* Britha Marie «Mary» C. Hanson, fødd i Dane Co., WI 2.8.1854 - skal ifølgje etterslekt av søskeni vore gift med ein «Mr.» MILLER og budde i Chicago, IL.  Dei skal ha hatt to born i lag, Ida og Birdie...

 

* Lars «Lewis» C. Hanson, fødd i Vernon Co., WI 20.10.1859, skal ifølgje slekti ha vore soldat, men miste livet i ei krigshandling - kan henda var han med i The Spanish-American War sist på 1890-talet?

 

Eg har vore på leiting etter desse søskeni i mange år, og det hadde vore so kjekt å finna ut kvar det vart av dei...

 

Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Anne Tonby said:

 

Bertha J Hellesen

 in the Cook County, Illinois, U.S., Birth Certificates Index, 1871-1922

Name:Bertha J Hellesen

Birth Date:4 Mar 1892

Birth Place:Chicago, Cook, Illinois

Ethnicity:American

Gender:Female

Race:White

Father:John Hellesen

Mother:Marie Hansen

FHL Film Number:1287737

 

https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?viewrecord=1&r=an&db=FSCookILBirth&indiv=try&h=2139466

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg #4:

 

Eg er skikkeleg imponert.  Hjarteleg takk til Ann for ei spennande oppdaging og til Anton for follow-up!

 

No forstår eg kvifor eg ikkje fann denne huslyden i Chicago, IL.  Det var dotteri som gifte seg med Miller...

 

Men no fryder eg meg over å ha fått opplysningane på plass.  Samstundes har eg supplert med opplysningar frå Noreg.  Nokre detaljar manglar framleis, men det meste skulle vera på plass:

 

Nytt manuskript for Britha Marie «Mary» C. Hanson:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Britha Marie, kjend som Mary C. Hanson, f. i Dane Co., Wis. 2.8.1854, flytte i ung alder til Chicago, Ill. der ho 18.2.1886 gifte seg med Johan Rasmusson frå Christiania, i Amerika kjend som John R. Hellesen.  Han var son av arbeidar Rasmus Helleson i Christiania, opphavleg frå Tandberg, og første kona Johanna Christophersdotter frå

 

     ##### (kvar oppvaksi? – Rud eller Skui? – vigde 29.10.1846: https://media.digitalarkivet.no/view/7734/67

 

     og f. på Holo i Bærum 9.4.1862.   Han utvandra til Amerika i 1884

 

     ##### (sjekka utvandringsåret?)

 

     og livnærte seg som vevar og sidan som lagerarbeidar («weaver and shipping clerk»).  Han og Mary vart buande i Chicago, Cook Co., Ill. der Mary d. 1.6.1913.  John gifte seg 6.3.1920 att i Chicago, Ill. med Lovisa Larsdotter frå Christiania, i Amerika kjend s0m Louise Larsen.  Ho var dotter av skipstømmermann Lars Anton Larsen i Christiania, opphavleg frå

 

     ##### (kvar oppvaksi? – f. Søndeled ved Risør 1833)

 

     og kona Oline Johannesdotter frå

 

     ##### (kvar oppvaksi? – f. Nes, Hedmark 1837)

 

     og f. i Christiania 10.11.1869, men utvandra til Amerika i 1900

 

     ##### (sjekka utvandringsåret?)

 

     John og Louise Hellesen vart buande i Chicago, Ill. der John d. 5.10.1931.  Louise Hellesen d. same staden 30.10.1944.  John fekk to døtrer, som båe var frå første ekteskapet med Mary.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

Men so er det eit spørsmål om det seg gjera finna broren Lars «Lewis» C. Hanson...?

 

Ein ny kjempetakk for framifrå bistand med denne huslyden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

Du kan poste nå og registrere deg senere. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Ditt forrige innhold har blitt gjenopprettet .   Tøm tekstverktøy

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.