Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'aurland'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 7 results

  1. Synneve vart gift med Ole Ellingsen Stegen i 1784. Barn: Herborg (1784-), Anna (1786-1787), Anna (1789-1857) og Maria(1792-). Kirkebøker: Aurland sokneprestembete, SAB/A-99937/H/Ha/Haa/L0004: Ministerialbok nr. A 4, 1756-1801, s. 224 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no) Ole var humann på Hjellum frå kring 1784 og til etter 1792. Sjå ættebok for Aurland: s.369. Før 1801 flytte familien til Kotane husmannsplass under Asperheim i Årdal. Der har Synneve fått feil farnamn (Andersdotter). I fylgje folketelling er ho 40 år i 1801. 013 Sønneve Andersdatter - 0026 Aspreim - 003 - Tellingskretsoversikt - Folketelling 1801 for 1422P Lærdal prestegjeld - Digitalarkivet I fylgje boka Årdal i Sogn av Jon Laberg (s.441) skal Synneve ha vore frå Nærøyni i Aurland. Finn ikkje fødsel til Synneve i Aurland. I ættebok for Vossestrand (s.543) finn eg ei Synneve Larsdotter som er fødd i 1761. I denne boki er ikkje Synneve plassert nokon plass. Faren er Lars Haldorson Lunde Halsne og han er husmann på Sivlesteigen under Sivle. Kan ein prova at Synneve er frå Sivlesteigen eller kanskje ein kan finna ho ein anna plass?
  2. Treng hjelp til å finna foreldra/fødsel til Synneve. Kanskje Synneve var fødd i Vossestrand? 16.05.1784 vart ho gift med Ole Ellingsen Stigen (1756 - etter 1829). Kirkebøker: SAB, Aurland sokneprestembete, SAB/A-99937/H/Ha/Haa/L0004Ministerialbok nr. A 4, 1756-1801, s. 224 - Skanna arkiver - Arkivverket (digitalarkivet.no) Synneve og Ole budde på Hjellum i Undredal frå kring 1784 til etter 1992. Før 1801 hadde dei flytta til Kotane under Asperheim i Årdal. I folketelling 1801 har ho fått feil farsnamn. 013 Sønneve Andersdatter - 0026 Aspreim - 003 - Tellingskretsoversikt - Folketelling 1801 for 1422P Lærdal prestegjeld - Digitalarkivet Dei hadde 4 born som var fødde i Aurland: Herborg (29.08.1784-?), Anna (1786-1787), Anna (1789-?), Maria (1792-?) Mvh. Arne Natvik
  3. Kan nokon hjelpa ein fortvila bygdebokskrivar med å finna dødsfallet til denne karen? Ole Pederson (Skaari) døypt på Lovelund i Luster 23.4.1809 gift i Hafslo 3.4.1838 med Siri Andersdotter (Ombandsnes) døypt i Aurland 13.8.1815 Her er parfolket i FT1875 på plassen Skåri under Åretun i Lærdal: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052305000019 Her er parfolket i FT1891 på Nedberge, Undredalen i Aurland: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01053005000323 Og her er Siri Andersdotter som enkje i FT1900 på Nedberge i Aurland: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01037346002390 Og her er Siri som enkje i FT1910 på Nedberge i Aurland: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036720000753 Ho døydde på gamleheimen i Aurland 15.5.1917, nesten 102 år gamal. Men kva med dødsfallet til Ole Pederson?? Eg finn han ikkje avliden i Undredal sokn 1891-1900! Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  4. Då eg tidleg på 1980-talet jobba med huslyden til Sjur Olson, greidde eg IKKJE å finna koblingi til Aurland. Det har eg derimot greidd i dag (HURRA!) og eg er komen eit langt steg vidare! Men no ser eg at Anders Ohnstad i ætteboki for Aurland har mista kontakten med dei, so dei flytte tydeleg frå Aurland att, utan at me veit var dei vart av. Eldste dotteri, som var fødd i Luster, gifte seg i Bergen, men flytte snatt attende til Aurland. Kan foreldri òg ha vore i Bergen? Her følgjer eit oppdatert manuskript: ~~~~~~~~~~~~~ Sjur Olson Quam, frå Bakka i Aurland, var son av gardbrukar Ole Hansson på Bakka, opphavleg frå ##### (kvar hadde Ole opphavet sitt ifrå? - f. 1691!?) og kona Gro Sjursdotter frå Bakka, vart døypt i Aurland 28.12.1732 og gifte seg i Aurland 18.10.1764 med Britha Olsdotter frå Bergum i Aurland. Ho var dotter av gardbrukar Ole Monsson på Bergum, opphavleg frå ##### (kvar hadde Ole opphavet sitt ifrå? – f. 1683!?) og tredje kona Ragnhild Aamundsdotter frå ##### (kvar hadde Ragnhild opphavet sitt ifrå? – f. 1695?) ##### (var ikkje mori heller Synneva Jacobsdotter frå Otternes? - og vart døypt i Aurland ##### (eller 31.10.1739?) 1741. Sjur fekk 12.3.1765 bygsel på heile Bollingberg hjå Sjur Wilkenson og flytte nok hit på same tidi. Men han og Britha budde ikkje her lenger enn til våren 1768. Sjur Olson og kona Britha flytte våren 1768 attende til Aurland og var i mange år gardbrukarar i Kvam i Aurland til dei på 1780-talet flytte ##### (seinare lagnad? – flytte på ny, men kvar? – kan henda til Bergen?) ##### (dødsfalli deira?) Sjur og Britha fekk sju born i lag: ##### (sjekka om dei kanskje hadde fleire?) a. Synneva Sjursdotter, døypt i Luster 27.5.1765, truleg identisk med ei Synneva Sjursdotter som 17.2.1799 gifte seg i Bergen med Hans Monsson frå Ramsøy i Aurland, son av gardbrukardotteri Bertha Marie, kjend som Maria Olsdotter (Wedscher) frå Fuhr (1737-1811). Hans vart døypt i Aurland 24.3.1765. Hans var soldat i Bergen, men han og Synneva flytte alt i 1800 attende til Aurland. Der var dei mellom anna plassfolk på Bakka, men kring 1816 flytte dei til plassen Hausahalsen ved Refsnes i Lærdal der Synneva d. som husmannskone 30.3.1834. Hans d. som husmann same staden 16.3.1839. Dei fekk tre born i lag. b. Gro Sjursdotter, døypt i Aurland 23.4.1768, vart gravlagd i Aurland 30.3.1770. c. Ole Sjurson, døypt i Aurland 21.10.1770, ##### (lagnaden hans?) d. Mari Sjursdotter, døypt i Aurland 20.3.1774, ##### (lagnaden hennar?) e. Ingeborg Sjursdotter, døypt i Aurland 7.4.1776, ##### (lagnaden hennar?) f. Britha Sjursdotter, døypt i Aurland 4.10.1778, ##### (lagnaden hennar?) g. Gro Sjursdotter, døypt i Aurland 20.10.1782, ##### (lagnaden hennar?) ~~~~~~~~~~~~~ Eg takkar som mykje på førehand for alle gode tips!
  5. Ovannemnde utvandra til Pierre, S. Dak. i 1902, men bilete skal vere teke i Sogndal. Ivar hadde ein onkel Elling som var gift med Synneva Tønjum frå Lærdal, men det kan vere andre sogningar som er avbilda. Lurer på kven det er, om nokon skulle ha same portrettet.
  6. Godt Nytt År! Ref. denne gamle debatten - Finnes det noko dokumentert mtp lagnaden til Gert Nicolai von Unger? Det er vel denne Juditha f. 1771 som dukker opp some barnemor både i Fjaler og Askvoll i perioden 1806 - 1815 og gift med Mons Haraldsen frå Eikarol i Fjaler (Ytre Holmedal). Men når og kvar vart Juditha og Mons gifte? Dåpen til Juditha i Aurland, høgre side: SAB, Aurland Sokneprestembete*, Ministerialbok nr. A 4, 1756-1801, s. 52 Permanent bilde-ID: kb20070320610416 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070320610416 Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070320610416.jpg   Kan det vere ho som vi finn ved FT1801; https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01058390009945 - kalla Juditha Maria Onger ? Eller er dette ein annan person ? Her er ho ved FT1825; https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01051100001286 - står det Juditte Harjersdatter ? Ho dø i 1851, nr. 2 - men står det Judithe Aslaksdtr ??: SAB, Askvoll Sokneprestembete, Ministerialbok nr. A 11 II, 1845-1878, s. 332 Permanent bilde-ID: kb20050819011016 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20050819011016 Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20050819011016.jpg BB for Askvoll, Sætre, s. 614; https://www.nb.no/items/7d8e4ccc83e14931a7373a22667c8866?page=159   Dette er Mons ved FT1801; https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01058401000309   Juditha og Mons fekk to barn (tvillinger) i Fjaler: 1806: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000008395511 1806: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000008395514 Dei fekk seinare to barn i Askvoll: 1811: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000006810686 1815: Anne Dorthe: SAB, Askvoll Sokneprestembete, Ministerialbok nr. A 9, 1776-1821, s. 452-453 Arkivreferanse SAB/A-79501 Permanent bilde-ID: kb20070319630558 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070319630558 Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070319630558.jpg Mons døde 1821, Bergen (DK); https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000000883130 Her er han innført i kirkeboka for Askvoll (15. april): SAB, Askvoll Sokneprestembete, Ministerialbok nr. A 9, 1776-1821, s. 540-541 Permanent bilde-ID: kb20070319630595 Brukslenke for sidevisning: https://www.digitalarkivet.no/kb20070319630595 Permanent bildelenke: http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20070319630595.jpg
  7. Fra Bergen 29.08.1882 Er født i Aurland 30.04.1858 Emigrerte som ugift fra Bergen 29.08.1882 Trolig til Minesota Albert Lea All info om han etter avreise er av interesse.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.