Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'leikanger'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 9 results

  1. Foreldre er Ola Sørensen f. Frønningen og døypt i Sogndal 10.7.1791 (d. 5.12.1848) og Brithe Bertelsdtr. f. Råke og døypt i Gulen 8.7.1791 (d. 4.7.1876). Eg søker informasjon om desse to borna: - nr. 46 b. Jakob f. 19.7.1817 og - nr. 46 c. Synneve f. 28.4.1819, ref. bygdeboka for Solund: https://www.nb.no/items/506522f0cace7744121dafc397b91e57?page=611 Det er her sagt at Jakob drog til Bergen i 1843, men kva så? Vart han i Bergen, eller drog han kanskje til Amerika? Synneve fekk ei dotter i 1852 - ref. nr. 21 Birthe Oline f. 16.1.1852: https://www.digitalarkivet.no/kb20070305620133 - men kva skjedde med Synneve etter dette? Dei to yngste søskena deira er nevnt her: - https://www.geni.com/people/Søren-Olsen-Råke/6000000002517265238 - https://www.geni.com/people/Trine-Christine-Nordahl/6000000125335982887 Dei 4 siste søskena er også redegjort for.
  2. Hei ! Eg oppdaga i kveld når eg søkte på Leikanger Ættabok, så fekk eg berre 256 søk. Fyrst så søkte eg på Synneva: 256 stk. Så stopp mitt i Ættabokji. Så fornavnet mitt: Jon. 256 stk. Så stopp. Ættesoga (nb.no) Er dette noko som er bestemt av nb.no ? Eller er det ein nettlesar hos meg, som har teke kvelden ? Nokon på forumet som har kjennskap ? På førehand: Takk for hjelpa ! Jon Sværen Bergen
  3. Undersøkjingskommisjonen frå Bergen 1804/1805 syner mellom anna denne innførsli: Jens Larsson - 63 år - «Staader Foged i Ny Kierken»: https://www.digitalarkivet.no/view/215/pp00000000012206 Her er same mann i FT1801 i Bergen: Jens Larsson - f. 1741 - Fattig Foged: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01058390012008 Her er han avliden på Håtuft i Hamre i 1810: Jens Larsson - 74 år - Fattig Fogd: https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000000448681 Her er so vigsli hans på Askøy 20.7.1788: https://media.digitalarkivet.no/view/8601/135 Den første av desse seier heilt klart at Jens var fødd på Leikanger, men eg har ikkje greidd å finna nokon barnedåp som høver! Kanskje nokon har betre auge enn meg? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  4. Ole Trondson (1760-1822) gifte seg i Hafslo 1788 med Anna Nilsdotter (1764-1808). Båe var frå Urnes, Ole frå ein plass under garden og Anna frå eitt av hovudbruki. Dei tok over som leiglendingsfolk etter foreldri hennar, men noko bygselsbrev har eg ikkje finne! Derimot ser me at dei to eldste sønene deira: * Hans Olson (1791-1878) https://media.digitalarkivet.no/view/1992/122 * Nils Olson (1793-1866) https://media.digitalarkivet.no/view/1992/131 båe døypte i Hafslo, vart ved FT1865 båe oppgjevne fødde i «Syrstrands» prestegjeld, d.v.s. i Leikanger: * Hans Olson: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01038260002698 * Nils Olson: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01038260002694 og i eit skifte frå 1792 vert det opplyst at Ole og Anna var busette i FEIOS! Dei to dåpsforretningane frå Hafslo gjev ingen tilvising til Feios, so for meg er det eit stort mysterium kva tilknytting denne huslyden hadde til Feios eller Leikanger! Jon Laberg, fødd og oppvaksen på Urnes, skriv i den gamle bygdeboki for Hafslo at far hans Ole Trondson kom frå Leikanger, men utan noki nærare forklaring. No syner det seg at faren Trond Aamundson kom frå Fretheim i Aurland, utan at det hjelper oss noko vidare... Kanskje er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg vidare? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  5. Barnebarnet Lars Eirikson Eithun reiste en bautastein i 1947- Lars J. Nornes kjøpte bruk Gnr 42 Br.nr 2 i 1847, og broren Hans J. Nornes Gr.nr 3 i 1851. Det var to familier som bodde på denne plassen (de var ikke i slekt, med unntak av Lars og Hans) Det skal ha vært uenighet om tomtegrensene. På 1880 tallet skal det ha vært ny oppmåling av tomtene, og de opprinnelige bygningene skal ha blitt revet. Sønnen til Lars, Eirik Larsson Eithun, bygde nytt hus og her står dato 1882. Hvordan finner jeg den nye oppmålingen som skjedde tidlig på 1880 tallet? Ved siste booppgjør har eiendommen nå G.nr 82 B.nr 2. Men oppmålingen er vel på det gamle g.nr og b.nr
  6. Det gjelder Lars Anderson Henjum, f. ca. 1719. Er interessert i det som står om foreldrene hans, og hvilken gård han kom fra på Henjum. På forhånd takk. Jeg har også nevnt han tidligere i denne tråden.
  7. Thomas Jacobson var fødd i Luster, men flytte i ung alder til Leikanger og gifte seg der. Han er omskriven i Ætteboki for Leikanger på side 162, men boki nemner berre ei dotter og ikkje noko om lagnaden kotkje til denne dotteri eller andre born. Foreldri hennar er omskrivne på side 188 i same boki, men der står det ikkje noko om opphavi deira, bortsett ifrå at faren skal vera frå Balestrand. Vigsli deira frå 27.12.1831 seier han var frå Skreen og ho frå Øren: https://media.digitalarkivet.no/view/11569/295 Det hadde vore svært so kjekt å få samla litt fleire detaljar om denne huslyden, og eg vonar at noikon kanskje dreg kjensel på desse folki og kan hjelpa meg vidare? Her følgjer eit oppdatert manuskript: ~~~~~~~~~~~~~~ NB: Etter nye tilkomne opplysningar er dette manuskriptet no erstatta av eit nytt i innlegg #3 under! Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  8. Skulle gjerne hatt litt opplysninger om denne familien i frå Bygdebok for Leikanger. Når og kvar døde Colbein og Marie, og kvar tok barna vegen. Er det nevnt fleire barn enn dei som er lista under. Colbein Johanness. Asheim, f. 3.9.1836. Father Johannes Hermunds. Farm/father's place of res. Asheim Father's occupation Gaardbr. Mother Ingeborg Colbeind. Comments Daabs Datum: 11/9 Han vart gift 14.11.1860 med Marie Arnesdtr Eiken, f. 1.3.1841 Lavik og skal ha hatt (minst) følgande barn: -Johannes, f. 13 Feb 1861, d. 1861 -Johannes, f. 10 Mar 1862, Brekke -Andrine, f. 10 Mar 1862, Brekke -Nils, f. 21 Nov 1864, Brekke -Kristina Bertina, f. 14 Feb 1868, Leikanger -Ingebør, f. 1870 iflg FT1875, og FT1900. -Anders, f. 1873 iflg FT1891 -Hans, f. 1873 iflg FT1891 FT1865; https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01038252002383 FT1875; https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052302001598 FT1891; https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01053003001125 FT1900; https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01037344001169 FT1910; https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036718001465
  9. Denne utfordringi er komi for ein dag i kveld etter at Terje Tandsether i innlegg #322 av dette emnet https://forum.arkivverket.no/topic/221524-til-lars-øyane/?page=13 nemner denne personen: Synneva Rasmusdotter vart døypt frå Marifjøra i Hafslo 10.3.1735 som «uekte» dotter av Rasmus Torbjørnson frå Marifjøra og, som det går fram av tingbøkene, ei Susanna Olsdotter, som me ikkje veit noko meir om: https://media.digitalarkivet.no/view/11455/33 Synneva fekk sjølv ei «uekte» dotter på Leikanger, Anna Sjursdotter med barnefar Sjur Andersson Sværen frå Balestrand, døypt 8.4.1757: https://media.digitalarkivet.no/view/11566/47891/8 foreldri «publice absolveret» 19.6.1757: https://media.digitalarkivet.no/view/11566/47891/10 Eg ser at ei Synneva Rasmusdotter Krogen gifte seg på Leikanger 25.6.1765 med ein Hans Olson Husebø: https://media.digitalarkivet.no/view/11566/103 Kan dette verkeleg vera «vår» Synneva? Ætteboki frå Leikanger seier følgjande: «Hans Olson, gift med Synneva Rasmusdotter 1729-1792 og andre gongen 1793 med Dordei Larsdotter, innflytte frå Vik - plassfolk på Stegen søner: Erik 1768 og Anders 1774» Far hennar Synneva, Rasmus Torbjørnson, gifte seg sidan med Anna Larsdotter frå Leirdalen i Luster, og dei busette seg etter kvart på plassen Sagi under Kroken i Hafslo. Det at dotter hennar fekk namnet Anna, og det faktum at Synneva i 1765 er kalla «Krogen», styrker nok min mistanke om at dette er «rett» Synneva og at ho truleg voks opp hjå faren og stemori!? Då står me framfor følgjande hovudutfordringar: ** Kven var Sjur Andersson Sværen? ** Kvar vart det av Anna Sjursdotter, fødd 1757? ** Kan Synneva vera nemnd i ekstraskatten 1762? Fekk ho kan henda fleire born utanfor ekteskap? ** Kven var Hans Olson på Husabø? Leveåri hans? ** Sonen Erik tok over plassen på Stegen under Husabø, men kvar vart det av hin sonen, Anders Hansson, f. 1774? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om denne huslyden!
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.