Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'levanger'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 12 results

  1. 1) Amund Johnsen Sanden (Haadenvald) f. 3.feb 1815 Egersand, Lier, Buskerud, Norge.??? d.29.mai 1880 Skogn, Nord-Trøndelag, Norge. http://urn.digitalarkivet.no/URN:NBN:no-a1450-kb20061215610594.jpg Lenker og detaljer i pdf fila. Reiste Amund virkelig fra Drammen til Skogn? Eller er dette en "dobbeltgjenger"? Kan det ha vært Lierne?, men har ikke funnet han der. Jeg har kikket gjennom kirkebøker utflytting opp til år 1849 men ikke funnet noe som viser til en slik flytting av han eller hans barn. 2) 1.barnet til Amund Karen Beergitte, var født i Skogn 1847. Ca. 1850 var Amund husmann med jord på husmannsplassen Nordenget. En plass under garden Håa.(Haaden). https://www.nb.no/items/2a52525310749dfed0fc1f19139298d2?page=87&searchText=haadenvald Har forsøkt finne denne plassen idag, som er nevnt i vedlagt kart fra ca. 1850. Er ca 6km i luftlengde mellom garden Håa og Nordenget på kart nevnt over. Når jeg snakker om Håa er det gardens plassering idag jeg mener. Hovedhus ble flyttet i sin tid. Var det virkelig slike store arealer Håa gard bestod av? Jeg har inntrykk av at husmannsplassen lå nærmest på et av tunene itl Håa gard. Ut fra beskrivelse i bygdebok har jeg ikke klart å pinpointe hvor Nordenget var/er plassert. Det var forøvrig flere husmannsplasser på Nordenget.De fleste avfolket når Amund tok over driften. Noen lokalkjente her som kan plassere den tids Nordenget, gjerne med dagens koordinater? doc.pdf
  2. Sliter litt med familiene på Hegle og i Halsan i forbindelse med ekteskapet (ikke funnet) mellom Hans Jonsen, f. ca. 1754 dpt. 17.2.1754, d. ca. 1794. https://www.digitalarkivet.no/kb20070925680617 og Mallene Olsdtr, f. ca. 1761, dpt. 11.10.1761 på Ekne, d. ca 1842. https://www.digitalarkivet.no/kb20070925680641 Hans jonsens fødsel/dåp ovenfor synes grei. Men så dukker det opp en Hans Jonsen, f. ca. 1751, dpt. 8.8.1751 med foreldre Joen Hegle og mor Gunille Johansdtr. https://www.digitalarkivet.no/kb20070925680610 Hvem er dette og hvor hører denne familien til? Er disse to Hans brødre? Den tidligste død før 1754? Eller er dette en helt annen familie? Som nevnt over er ikke ekteskapet mellom Hans Jonsen (1754) og Mallene Olsdtr (1761 funnet. Ei heller dåpsregistrering for de 2 av barna (Anne og Jon).
  3. Min grandtante Ingeborg Eriksen ble født i Levanger, Trøndelag i 1899. Hun flyttet til Sverige i september 1924. Hun giftet seg 18.10.1924 i Gøteborg med Gustav Valfrid Pettersson. se vedlegg Gustav Valfrid Pettersson er antagelig født engang i 1888. Her slutter alle spor etter Ingeborg. Hvordan leter jeg videre? Håper noen kan hjelpe. Per Ivar
  4. https://www.digitalarkivet.no/kb20070925680683 Håper noen kan hjelpe meg å tyde hvilken dåpsdato og foreldrenes til Malenes korrekte navn. Malene finner dere nederst på side 170. Jeg er usikker på navnene til far og mor. Mener faren heter Pedersen Moen til etternavn.
  5. Kan noen hjelpe meg med å tyde dåpsinfo som er oppført bak navnet Daniel, se link. Daniel er født/døpt i 1769 i Levanger, Trøndelag. Dere finner Daniel midt nede på siden under årstallet 1769. Tusen takk. https://www.digitalarkivet.no/kb20070925680660
  6. Kan noen klare å tyde dette sikkert. Tror det står noe om forlovelse mellom Gunder Johansen og Mali Nilsdatter Moen mm Hurtiglenke: https://www.digitalarkivet.no/kb20070925690047 side 302 På forhånd takk for hjelpen.
  7. Noen som kan tyde fornavn på mor Jonsdatter i vedlegg? Takker for bistand.
  8. Noen som er istand til å tyde vedlegg? Tyder det meste men er usikker på mors navn. Hurtiglenke: https://www.digitalarkivet.no/kb20070925690128
  9. Johannes Guttormson Vigdal var fødd i Luster 15.5.1840, men flytte på 1860-talet til Bergen. Ved FT1870 (som digitalarkivet diverre ikkje vil gjera tilgjengeleg...) syner Johannes som handelsbetjent hjå brennevinshandlar Christopher Munthe i Stølegaten i Sandviken, Bergen, men 12.11.1871 gifte Johannes seg første gongen i Domkyrkja i Bergen med: Oline Birgitte Larsen, enkje, fødd i Trondheim 14.8.1828. I merknadsfeltet står det at første mann hennar døydde 2.2.1865: https://media.digitalarkivet.no/view/8333/162 FT1875 for Bergen syner at kona heitte Oline Vigdal, f. Bertelsen, fødd i Levanger 1828: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052295017703 Eg finn dei ikkje i FT1885, men i FT1891 er kona kalla Oline Bergithe Vigdal, fødd 1828 i Alstahaug Bruvik: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052994058227 Oline Vigdal døydde i Bergen 25.3.1899, og her er ho oppgjevi fødd i Levanger 1828: https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000000280509 Skal me tru fødselsdatoen oppgjevi ved vigsli hennar, kan det sjå ut til at det er denne jenta me er på leiting etter: Olianna Bergitte, fødd «uekte» 14.8.1828 og døypt 31.8.1828 i Alstahaug sokn i Skogn av foreldri enkjemann og kårmann Bertel Pederson Brendmaal og jenta Magdalene Olsdotter Røslien under Hasloe: https://media.digitalarkivet.no/view/16394/40 Og då må dette vera første ekteskapet hennar i Krosskyrkja i Bergen 24.3.1861 med Anfind Johan Larsen, fødd i Domkyrkjesokni 30.5.1829: https://media.digitalarkivet.no/view/8345/122 Men noko dødsfall finn eg ikkje for Anfind Larsen, i alle fall ikkje i Bergen, og heller ikkje finn eg Olina/Olianna i FT1865 for Bergen! ~~~~~ Når det gjeld denne første kona til Johannes Guttormson Vigdal, har eg følgjande utfordringar: ** Kven var far hennar, Bertel Pederson Brendmaal? ** Kven var mor hennar, Magdalene Olsdotter Røslien under Hasloe? ** Kvar vaks Olina/Olianna opp? ** Kvar budde Olina/Olianna i 1865? ** Dødsfallet til Anfind Johan Larsen, som skal vera avliden 1865? ** Fekk Olina/Olianna born? ~~~~~ So finn eg Johannes G. Vigdal som enkjemann og steinarbeidar i Bergen i 1900: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01037335026838 Men han gifte seg att i Krosskyrkja i Bergen 8.10.1904 med Anne Christine Andersdotter Fæste, f. Lindås 1861: https://media.digitalarkivet.no/view/314/14 Og i 1910 finn eg Johannes og kona Anna Kristine som plassfolk under Feste søndre på Lindås: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01036704002828 Anna Christine var fødd på Lindås 17.12.1861, og kyrkjeboki seier foreldri var husmann Anders Monsson Saltnæs med kona Anna Fredriksdotter: https://www.digitalarkivet.no/view/255/pd00000005142811 Her er huslyden som husmannsfolk på ein plass under Saltnes på Lindås i 1865: http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1865&knr=1263&kenr=015&bnr=0068&lnr=000 Her er vigsli til foreldri på Lindås 30.4.1852: https://www.digitalarkivet.no/view/327/pv00000000783287 Og her er endeleg Anna Kristine med foreldri sine i 1891 på plassen Pestviken under Fæste på Lindås: https://www.digitalarkivet.no/census/person/pf01052991000802 Eg tolkar dette slik som at Anders Monsson og kona Anna Christine Fredriksdotter (Kramer) på eitt eller anna tidspunkt flytte frå plassen deira under Saltnes til plassen Pestviken under Fæste, og det ser likeins ut til at Johannes Vigdal flytte inn der då han i 1904 gifte seg med Anne Christine Fæste? Noko dødsfall har eg so langt ikkje greidd å finna for Johannes Vigdal, men Anna Christine Vigdal døydde som enkje på pleiestiftelsen i Bergen 29.10.1925: https://www.digitalarkivet.no/view/267/pg00000002032477 ~~~~~ Når det gjeld andre ekteskapet til Johannes Guttormson Vigdal, har eg følgjande utfordringar: ** Dødsfallet til Johannes Guttormsn Vigdal - mellom 1910 og 1925? ** På kva gard/plass på Lindås var Anders Monsson (Fæste) oppvaksen? ** På kva gard/plass på Lindås var Anna Christine Fredriksdotter Kramer oppvaksi? ** Har eg tolka dette rett når det gjeld flyttingi til Anders Monsson frå Saltnes til Fæste og at Johannes Vigdal overtoki same plass? ** Kva plass under Saltnes budde Anders Monsson på før han flytte til Fæste? Er me heldige, vil vel bygdebøkene for Lindås kunne gje oss svar på det meste av dette? ~~~~~ Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips om huslyden til Johannes Guttormson Vigdal og konene hans!
  10. Are S. Gustavsen

    1000-årsdag i Trøndelag

    En mulig norgesrekord her? https://www.nrk.no/trondelag/sosknene-tunset-fyller-1000-ar-1.14116697 Mvh Are
  11. Finner ikke denne kirkebok blandt de digitaliserte, starter senere. Den skal være som i tittelen. Det er året 1834 fol. 133 som jeg gjerne ville få frem.
  12. Chris(tian) F. Flack, fødd i Noreg juni 1853, utvandra 1893 og kona Lina M. (Flack), fødd i Noreg juni 1856, utvandra 1895 hadde mange born, dei fleste fødde i Noreg og utvandra med mori i 1895, mellom anna dotteri: * Christine Louise, fødd i Noreg kring 1885 Her er huslyden i ulike folketeljingar frå St. Croix Co., WI: * 1900: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-D8MW-NQG?i=23&cc=1325221 * 1905: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-63JW-91J?i=2&cc=1443899 * 1910: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYBS-9CY2?i=22&cc=1727033 * 1920: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GRV4-V4W?i=12&cc=1488411 Då Christine Flack gifte seg i St. Croix Co., WI 22.12.1903, er fødestaden hennar oppgjeven som Levanger: https://www.ancestry.com/interactive/60722/41742_314835-00420?pid=4780006&backurl=https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv%3D1%26dbid%3D60722%26h%3D4780006%26tid%3D%26pid%3D%26usePUB%3Dtrue%26_phsrc%3DNzx4627%26_phstart%3DsuccessSource&treeid=&personid=&hintid=&usePUB=true&_phsrc=Nzx4627&_phstart=successSource&usePUBJs=true Eg finn i det nye digitalarkivet berre Levanger bysokn, og der finn eg ikkje Christine Louise døypt! Kvar er Levanger landsokn vorte av? Er det utifrå desse opplysningane mogeleg å finna: ** Nøyaktig dato og stad for fødsli til Christine Louise Flack? - sjå innlegg #2 nedanfor, fødd på Flak i Klinga sokn, Namsos 3.11.1885! ** Fulle namn på foreldri hennar samt yrkestitel til far, bustaden deira og opphavi til båe? ** Stadfesting av utvandringsåret 1895 for Christine Louise Flack? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.