Gå til innhold
Arkivverket

[#74731] Noen som ønsker oppslag i Oslo adressebok 1955?

Gjest Carsten Schanche
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarle Schau

Hei!Har du muligheten til å finne disse:Thorleif Schau tømrer Henrik Eugen Engholm Rolf Harry Schau tømrer Karl Frithjof Kristiansen Schau tømrer/murer Einar Viljam Kristiansen Konrad Alfred Schau Trygve Hartvik Kristiansen Schau Randi Kristiansen Ester Elisabeth Kristiansen Skau/Schau

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

JarleSchau, Thorleif, tømmermann, Oberst Rodesv.111, Nordstrandsh.Schau, Rolf, tømrer, Åsadalsv.8, Nordstrandsh.Schau, Frithjof, tømrer, samme adr. som RolfDet var det. Kristiansen blir umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sylvian Dahlberg Bye

Hei! Kan du se om du finner noen med navn Dahlberg/Dalberg - Skjærstad og Drengsrud i boken din?På forhånd takkHilsen Sylvian Dahlberg Bye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan du se om du finner noen med navn Dahlberg/Dalberg eller Skjærstad eller Drengsrud i boken din? På forhånd takkHilsen Sylvian Dahlberg Bye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

Dahlberg må jeg ha fornavn (for mange)Skjærstad, Alf Olsen, (Standard Telefon), Risløkkv.77Skjærstad, Gust.O., kontorm. (Godscentr.) Hammerfestg.7Skjærstad, Jul., fhv. malerform. Marselisg.31Skjærstad, Kitty, fru, Urteg.32Skjærstad, Willy, eksp. (Harald A. Møller) Dælenengg.37Drengsrud, Edel, fru, parktante, Øvrefoss 8dDrengsrud, Elsa, frk. Sofienbergg.55dDrengsrud, Otto, rørl. (Frydenl.) Kongsb.g.6Drengsrud, Reidar, (Standard Telefon) MalmøaDrengsrud, Signe, enkefru, Torgbakkg.2/4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen. Jeg fant flere av de jeg leter etter. Fornavnet til Dahlberg er Otto. Hilsen Sylvian Dahlberg Bye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Alfred Arntsen

Agnes Fredrikke Sofie Sivertsen var født 8. juni 1903 i Gildeskål i Nordland. Hun døde 20. februar 1894 i Oslo, og ble gravlagt på Grefsen kirkegård. Hun var tydeligvis gift Johansen. Kan familien finnes i adresseboka for 1955 ? Takknemlig for hjelp.Hilsen Alfrrd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanny Vist Aanes

Hei!Tillater meg å høre om du kan se etter Hans Oluf Hansen, eller Simonsen og Hulda Josefine.Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

AlfredDet finnes mange Agnes Johansen. Hvis du ikke har yrket hennes eller mannens fornavn blir det vanskelig.SannyHans Hansen er det tusenvis av, så her melder jeg pass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heidi Økern

Jeg lurer på om du kan se etter en for meg: Per Gunnar Wilhelmsen (født Olsen). Han er født ca. 1924. Vet ikke om det er et navn det finnes for mange av, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanny Vist Aanes

Skjønner at Hans Hansen ikke var enkelt, men han brukte også Simensen, han var hjul...svend (vanskelig å tyde), kona het Hulda Josefine.Takk hvis du kan sjekke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Lunde

Hei CarstenVil du se om du finner noen som het Nohr? Av fornavn kjenner jeg Leonard, Frithjof, Olav og Dagny, men det kan være flere i familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

HeidiDet er 2 stk Per Wilhelmsen:Wilhelmsen, Per, assist. (Dagbl.) Økernv.237, ØkernWilhelmsen, Per, drosjesjåfør, Engebråtv.14, Grefsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carsten Schanche

BjørgNohr, Ellen, fru (Aftenp.) Holmeng.5Nohr, Frithj., hovmester (Continental) Geitmyrsv. 37BNohr, J. Nordkappg. 32Nohr, Olav E., postbud, Bergkrystallen 10, LambertseterNohr, Reidar T. kelner (Continental) Sinsenterr.8Nohr, Solveig, enkefru, Nordkappg. 32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.