Jump to content
Arkivverket

Search the Community

Showing results for tags 'lewis'.

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Ask the National Archives of Norway
    • Questions about archival material and use of the archives
    • Questions about the use of the Digital Archives
    • Inquiries and messages about technical errors and metadata errors in the Digital Archives
  • Ask users of the Digital Archives
    • Users' own forum
    • Assistance with transcribing handwriting
  • Collaboration between the National Archives and users of the Digital Archives
    • Questions about volunteer efforts and source registration
    • Questions about proofreading of AMF material
  • Archived forums
    • Arkiv
    • Spørsmål om skannet materiale
    • Spørsmål om transkribert materiale
    • Andre spørsmål til Digitalarkivet
    • Tekniske tilbakemeldinger
  • Miscellaneous

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Found 4 results

  1. Dette er ei utfordring som eg har hatt liggjande i mange år som kort vart nemnd i dette emnet: https://forum.arkivverket.no/topic/202497-samuel-larsson-fødd-i-noreg-kring-1834-til-wisconsin-før-1858-kven-kan-han-ha-vore-to-vigsler-ei-skikkeleg-utfordring/?tab=comments#comment-1716251 men som aldri vart særskilt drøfta. Kanskje det let seg gjera finna ut av dette? Johannes Olson, alias John OLSON eller John URNESS, son av husmann Ole Johannesson Kinserdal (Urnes) og kona Martha Nilsdotter f. Kvalen var fødd i Hafslo 30.6.1831 og utvandra til Amerika i 1867 Han gifte seg mellom 1867 og 1869 med enkja: Ingeborg Andersdotter f. Lingjerde, alias Ingeborg eller Isabel LEWIS, dotter av Anders Einerson Lingjerde og kona Britha Eriksdotter og fødd i Luster 21.11.1837 og utvandra til Amerika i 1851 Eg har ei kjensle av at eg har leitt etter denne vigsli «høgt og lågt» i årevis, men heilt utan resultat! No vonar eg kanskje nokon kan hjelpa meg med denne leitingi? Eldste barnet deira var sonen Erik Martinus «Martin Olson» som var fødd i Vernon Co., WI 3.3.1869 og døypt same stad 24.10.1869, uvanleg lang tid etter fødsli... Kvar og kva tid stod dette bryllaupet? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  2. Dette emnet er delvis ei vidareføring av følgjande tema, sjå særleg side #2: https://forum.arkivverket.no/topic/202497-samuel-larsson-fødd-i-noreg-kring-1834-til-wisconsin-før-1858-kven-kan-han-ha-vore-to-vigsler-ei-skikkeleg-utfordring/page/2/ FT1860 for Sparta township, Monroe Co., WI syner denne huslyden: LEWIS, Samuel 26 Nor farmer LEWIS, Isabel 22 Nor wife LEWIS, Augusta 4 mo WI daughter Lokalavisa Monroe Sentinel frå 2.10.1861 syner ei rekke unge soldatar (Privates) som då forlét Monroe Co., WI til Camp Utley i Racine Co., WI som del av Capt. O. F. Pinney’s Artillery, og ein av desse var Samuel LEWIS: https://www.newspapers.com/image/52172297/?terms=Samuel%2BLewis Me ser ikkje noko meir til Samuel i Monroe Co., WI etter dette, og kring 1868 gifte kona seg att med John Olson (Urness) frå Hafslo! Kvar vart det av Samuel? Kan det vera denne Samuel Lewis av Co. B i Wis. 25th Regiment som 30.8.1863 døydde av dysenteri i Paducah, KY? https://www.ancestry.com/interactive/2123/32729_649063_0260-00096?pid=379040&backurl=https://search.ancestry.com/cgi-bin/sse.dll?indiv%3D1%26dbid%3D2123%26h%3D379040%26tid%3D%26pid%3D%26usePUB%3Dtrue%26_phsrc%3DNzx20393%26_phstart%3DsuccessSource&treeid=&personid=&hintid=&usePUB=true&_phsrc=Nzx20393&_phstart=successSource&usePUBJs=true&_ga=2.93875933.1581086823.1588866349-1442769865.1532627837 Eg er ingen ekspert på militære dokument frå Borgarkrigen, men eg veit det sit ein og annan i Brukarforum som har litt peiling, so kanskje er det mogeleg å få lite vetta hjelp vidare? Ei utfordring er det at det var fleire borgarkrigssoldatar med same namn... Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  3. Eg freistar å finna det norske opphavet til denne farmaren i Clay Co., SD: Henrik Anfindson alias Henry Lewis: FT1880 oppgjeven fødd i Noreg kring 1825: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GYY8-3QRS FT1900 oppgjeven fødd i Noreg desember 1823, utvandra 1870: https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-6PQ9-8D1 Dette utvandringsåret er feil, for kyrkjebøker frå Amerika syner at han alt kring 1860 (vigsli har eg aldri greidd å finna, men truleg var det i South Dakota!) gifte seg med enkja Kirsti Larsdotter, fødd i Luster 25.5.1822, som miste mann sin då dei våren 1860 var undervegs frå Wisconsin for å ta «homestead» i Clay Co., SD. Henrik og Kirsti fekk to born fødde i Clay Co., SD: * Ragnhild Lewis, fødd 25.8.1861, døydde 11.2.1871 * Andrena Lewis, fødd 12.10.1864, gifte seg i 1879 med Guttorm Myron, men døydde alt kring 1884 (dato og stad ukjende). Leiter me hjå FamilySearch, finn me i grunnen berre eitt godt alternativ for denne Henrik, og det er: * Henrik, fødd 17.11.1824 og døypt 5.12.1824 i Nes, Hallingdal, av foreldri Anfind Henrikson og Ragnhild Halgrimsdotter, plassfolk i Ovestrudeiget: https://media.digitalarkivet.no/view/3053/27 Men so er spørsmålet: Let det seg gjera, til dømes gjennom den nye bygdeboki for Nes, å få stadfesta at denne Henrik Anfindson kan vera ein aktuell «kandidat»? Og i so fall, kva heitte plassen under Ovestrud som dei budde på, og kvar var foreldri ifrå? Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips! PS: Om tillegget i emnetitelen om Hallgrim Olson Burtness, sjå innlegg #3 under!
  4. Eg ønskjer i dag å presentera ei sak som eg rett nok har hatt liggjande i over 40 år, men som eg ikkje kan hugsa har vore oppe til drøfting her før! Ole Lasseson (Rønnei) alias Ole Lewis utvandra 15 år gamal i 1857 med foreldri sine frå Luster til Dekorra township, Columbia Co., WI og budde der til han først på 1870-talet slo seg ned som farmar i Webster Co., IA Alt før han flytte til Iowa dreiv Ole i lag med den eldre broren Christopher Lewis (1835-1887) med kjøp og sal av eigedomar der dei budde i Wisconsin. Dette heldt dei fram med i Iowa, men Christopher vart sjuk og flytte i 1877 inn på ein lokal sjukeheim. Ole derimot heldt fram inntil han ein gong tidleg på 1880-talet greidde å selja same farmen TO gongar, først til mori Unni «Julia» Lewis for ein dollar og so til svogaren Ole S. Tang for noko meir! Dette vart det sak av, og kring 1886 tok han med seg søsteri Martha Lewis og rømte til Guthrie, Oklahoma. Men då sheriff'en reiste dit for å henta han attende til Iowa, var han rømt på ny. Siste kjende adresse frå 1891 var Austin, Travis Co., Texas! Saki kom opp til handsaming i Humboldt Co., IA, og i 1982 sat eg ein heil ettermiddag i kjellaren på Humboldt County Courthouse og las meg igjennom store mengder saksdokument der desse opplysningane kom fram! Det var altfor mykje papir til at eg kunne kopiera alt saman...! Kva eg sidan fann ut, er at han og kona Anna skilde lag kring 1885, og kona og dei fem borni deira, som då framleis levde, flytte til skyldfolk av mori (Luraas) i Stoughton, WI, men eg har aldri greidd å få noko skikkeleg oversyn over lagnadane deira, bortsett ifrå at då eldste sonen James Lemark Lewis døydde i Chicago, IL i 1940, var den næraste slektningen hans ei moster som budde i Stoughton, WI. Dette tyder på at dei andre søskeni alle var avlidne utan å etterlata seg born...!? No vonar eg det skal vera mogeleg å komma litt vidare med denne biografien og ber om hjelp i dette fantastiske Brukarforum! Her følgjer eit utdrag av manuskriptet mitt: ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ole Lasseson {Rønnei}, f. {i Luster} 5.11.1842, Ole Lewis utvandra til Amerika med foreldri sine i 1857 og gifte seg i Polk Co., Ia. 31.3.1871 med Anna J. Nelson, f. i Dane Co., Wis. 27.4.1852. Ole Lewis farma først ei tid i Dekorra township, Columbia Co., Wis., men då han gifte seg, flytte han og Anna til ein farm i Badger township, Webster Co., Ia. Dei skal òg ha butt i Wahkonsa, Webster Co., Ia., men Ole og Anna skilde lag i 1885, og Anna flytte attende til Stoughton, Dane Co., Wis. der ho d. 27.9.1898. Ole vart borte på same tidi, men flytte tydeleg kring 1886 med søsteri Martha til Guthrie, Logan Co., Okla. og kring 1890 vidare til Austin, Travis Co., Tx., men etter 1891 høyrer me ikkje noko meir til Ole, og den seinare lagnaden hans er førebels ukjend. ##### (what became of him after 1891?) Ole og Anna fekk seks born i lag: a. James Lemark, kjend som Lemark Lewis, f. i Webster Co., Ia. 19.10.1871, d. i Chicago, Ill. 29.9.1940. ##### (closest survivor an aunt (Luraas) in Stoughton, WI) b. Ole Benjamin Lewis, f. i Webster Co., Ia. ?.1.1873, d. visstnok i Webster Co., Ia. kring 1878. ##### (exact date of his death? – ony child buried at Badger, Webster Co., IA!?) c. Adolf Herman, kjend som Herman Lewis, f. i Webster Co., Ia. 16.2.1875, ##### (confirmed Stoughton, WI 1889 - d. prior to 1896?) d. Daisy Alvina Lewis, f. i Webster Co., Ia. 21.1.1877, ##### (1900 and 1910: single servant Stoughton, Dane Co., WI! – died prior to 1940!) e. Amalia Julietta, kjend som Millie Lewis, f. i Webster Co., Ia. 20.5.1878, d. i Stoughton, Wis. 20.6.1894. f. Jesse Benjamin, kjend som Ben Lewis, f. i Webster Co., Ia. 2.11.1882, ##### (was confirmed in Stoughton, WI 1897 – died before 1940! – destiny?) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Eg vil tru det må ha vore litt skriveriar om denne saki som Ole Lewis var innblanda i på 1880-talet, og kanskje finst det òg etterlysningsannonsar frå Oklahoma eller Texas? Det hadde vore kjempebra å kunna komplettera denne biografen, og eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.